Jdi na obsah Jdi na menu
 

Otázky a odpovědi

Zde uvádějte Vaše otázky ohledně problematiky těchto vstřikovačů a všeobecně závad na motorech 2,0tdi PPD.

 

Komentáře

Přidat komentář

Přehled komentářů

Výměna vstriku

(Jahoda, 29. 12. 2017 21:59)

Dobrý den,

Mám Octavií 2 rs 2.0 Tdi pd

Na aute mi odešel jeden vstrik.

Vstrik jsem nechal opravit , všechny ultrazvukem vyčistit , pregumickovat.

Po výměně vstriku auto nejde nastartovat , auto pouze toci 2x-4x už vypadalo jako ze by mohlo chytnout ale nic , rozvody- Ok, liťsta vstriku nova, čerpadla Ok, diagnostika čistá .

Po roztazeni na laně auto po chvilce chytlo ale vypadalo to jako když běží na 3 hrnky, po lehkém přidání plynu chciplo a neslo natočit ,

Nevíte co by to mohlo být ??

Děkuji za odpoved

Re: Výměna vstriku

(TExas, 8. 1. 2018 19:57)

Řešil jsem před svátky bohužel to samé. Naneštěstí 3 vstřiky mrtvé mechanicky, 1 elektronicky. Příznaky téměř to samé, až na to, že mi to takhle 2x zdechlo v křižovatce.... tady v ČR to nikdo nebyl schopnej opravit, všude jen bohužel to, že opravují elektronické chyby....nakonec jsem se hnal firmu v polsku, která dělá repas i mechanických závad a podařilo se za to docela rozumné peníze.

Re: Re: Výměna vstriku

(siemens-live, 23. 1. 2018 19:26)

Dobrý den, můžete sem dát kdyžtak kontakt na Polskou firmu?

Re: Re: Re: Výměna vstriku

(Dominik, 4. 1. 2019 20:32)

Zdravím, mám taky podobný problém.. jediná firma v Polsku co jsem našel je wtryskinowak, jsou to oni? Díky

Re: Re: Re: Re: Výměna vstriku

(siemens-live.cz, 7. 1. 2019 14:10)

Dobrý den,

bohužel neznám.
Jaký máte přesně s autem problém?

2.0 tdi BMR

(Tomo, 30. 12. 2018 23:30)

Dobry den.
1 mam takyto problem auto ma problem pri prvom starte
dlhsie toci. potom ked nabehne tak startuje na supu.
2 sprava sa cudne niekedy strasne dymi a cuka na volnobehu.

dakuejm.

Re: 2.0 tdi BMR

(siemens-live.cz, 2. 1. 2019 14:47)

Dobrý den,

zkusil bych nejdříve vyměnit o-kroužky na vstřikovačích.
Někde se evidentně ztrácí tlak nafty.
Pokud cukání a dým na volnoběhu je po prvním startu, tak je to zpravidla zavzdušněním paliv.soustavy v hlavě.
Ideálně vyndat vstřikovače, kouknout na dosedací plochy, zda není některý vstřik podfouklý a pokud není, tak dát nové o-kroužky a mělo by to zase šlapat.
A případně ještě napružit konektory na vstřikovačích.

Re: Re: 2.0 tdi BMR

(siemens-live.cz, 2. 1. 2019 22:00)

-zdravim ano vstrekovace boli demontovane a mal som ich na tlakovej skuske boli dobre. tak tam sa uz menia potom automticky uz tie kruzky ci sa mylim?? ale zase ma nabehane 270 000 a neveim ci su tie vstreky povodne alebo nie. teraz uz toci toci raz naskoci raz vybije baterku.
- musim cez kable nastartovat ale tocit dlho, nevadi to tomu autu, nepokazim to? dakujem

Re: Re: Re: 2.0 tdi BMR

(siemens-live.cz, 3. 1. 2019 20:22)

Dobrý den, v dnešní době nic automaticky neprobíhá.
Musíte se zeptat, kdo Vám tam vstřikovače zpětně montoval. Každopádně doporučuji při montáži dát nové o-kroužky a šrouby, jinak není nic 100 procentní. Maximálně může při tomto delším startování odejít startér. Doporučuji proto max. 10s. startovat s 30s pauzou. Přeci jen při startovacích otáčkách není zajištěno dostatečné mazání.
Ideálně zkuste dát nové o-kroužky a pokud by to nepomohlo, tak se podívat na tandemové čerpadlo, zda nejsou úniky i tam.

A4 BRD

(Jan, 3. 12. 2018 12:46)

Dobrý den,
dotaz na motor 125kW BRD od audi. Na volnoběh motor 'kucká' a na otáčkoměru kmitají otáčky (docela logické), než se zahřeje tak hulí bíle a má zvýšenou spotřebu na volnoběh. Diag jediné co ukazuje tak je ve fázi 'kuckání' a hulení je špatné hodnoty na prvním válci na vstřiku a společně s tím i váha vzduchu ukazuje špatné hodnoty. Váha vzduchu by měla být vpohodě. Potřeboval bych nějaké návrhy co by to mohlo být nikdo si s tím neví rady.
Předem za návrhy děkuji :)

Re: A4 BRD

(siemens-live.cz, 4. 12. 2018 14:22)

Dobrý den,

jen pro začátek. Žhavicí svíčky jsou o.k.?
Jak dlouho od nastartování studeného motoru toto trvá?
Případně zkusit sundat ventilové víko a napružit konektory u tohoto vstřiku. Pokud nepomůže, tak vstřikovač vyndat a kouknout na dosedací plochu, zda nedošlo k podfouknutí spalinami. Pokud bude dosedací plocha v pořádku, na zkoušku prohodit tento vstřik se vstřikem na druhém válci a pokud chyba bude cestovat, tak bude bohužel vadný vstřikovač. Minulý týden jsem řešil zrovna to samé. Namontoval jsem rezervní, co měl majitel a byl klid.

Re: Re: A4 BRD

(Jan, 4. 12. 2018 18:11)

Žhavící svíčky o.k. výměna v srpnu.
Čas asi nejsem schopný odhadnout, ale začne to jakmile se začne zvedat teplota a jakmile se zahřeje na 90 tak problém ustane.
Otestuji prohození vstřiků mezi sebou.
Děkuji za radu

Re: Re: Re: A4 BRD

(Jan, 22. 12. 2018 18:28)

Tak problém cestoval... bohužel po testech vstřikovačů se ale zjistilo, že není špatný 1 na prvním válci který dorovnával vetším dávkováním nafty, ale zbylé 3 ... bohužel mi bylo i sděleno, že všechny 3 poškozené vstřikovače nelze opravit... chci se zeptat zda se lze dostat do tohoto stavu nebo zda jdou repasovat vždy? Ještě nemám protokol, takže nemůžu ani napsat co je v protokolu z testů až ho budu mít v ruce přeposlal bych informace zda jsou opravdu vstřikovače neopravitelné nebo zda je lze opravit

Re: Re: Re: Re: A4 BRD

(siemens-live.cz, 26. 12. 2018 19:02)

Dobrý den,

zkusit v tomto případě nechat vyměnit trysky za nové.
Ale nedokážu zaručit, zda tím bude problém 100pro vyřešen. Já bohužel opravuji jen piezoelement, kterým to ale určitě není. V dohledné době bych měl mít k dispozici i stolici na test vstřikovačů, takže pak bychom byli moudřejší.

Vstriky siemens

(Martin , 28. 11. 2018 17:38)

Dobrý den dokázal by ste mi říct podle výsledků ze stolice jestli jsou zbylé vstrikovace spatne?

Vstriky siemens

(Martin , 24. 11. 2018 22:50)

Oprava M a T děkuji.

Re: Vstriky siemens

(siemens-live.cz, 28. 11. 2018 8:36)

Dobrý den,

kombinovat můžete M a T bez problémů.
Stejně je tomu i u 103kW označení D a S.
Jedná se o stejné typy, ale náhrady s označením T mají "odolnější" provedení piezoelementu.

Vstriky siemens

(Martin , 24. 11. 2018 22:49)

Dobrý den chtěl bych se zeptat jestli se mezi sebou můžou kombinovat vstriky M a S díky.

A4 B7 - BRD

(Karel, 9. 11. 2018 15:58)

Zdravím, měl bych dotaz trošku jiného typu. Jelikož sem bohužel majitelem motoru 125kw BRD a pravděpodobně trpím příznaky podfouknutého vstřiku nebo špatné trysky (Nerovnoměrný volnoběh kdy motor škube s celým autem, špatné starty, zvýšená spotřeba na volnoběh). Při odpojení váhy se nic z těchto závad neprojeví, protože nahodí nějaký nouzový režim na dorovnání ztrát, ale auto hulí, že bych nechtěl jet sám za sebou. DPF vykuchaný předchozím majitelem, jediné co ještě budu zjišťovat je zda nebyl nahrazen katalyzátorem a nekoukal sem, které vstřiky tam jsou kdyžtak ještě dopíši jako odpověď pod dotaz až se stavím v audi zda bylo auto na svolávačce. Diag nic nezobrazuje pouze při vibracích na volnoběh špatné hodnoty na váze vzduchu a jednom vstřiku.

Otázky na které by mě zajímala odpověď zní:
1. Bavíme se tu o vyzkratovaných vstřikách oprava/prevence jaká je životnost této prevence? Oprava je přímo na vstřikovači? (Jde mi o to kdybych rozebral celý motor i na kontrolu hlavy zda bych Vám mohl přivézt jen vstřiky na opravu mám to k Vám poměrně z ruky abych řekl pravdu.)
2. Mechanicky předpokládám, že se dají vždy opravit případně pouze vyměnit trysky? A životnost mechanické části po opravě?
3. Motor ma najeto 243000km má vůbec smysl ho opravovat? Dost lidí mi říká, že je docela nesmysl tyto motory opravovat, že je to opravdu náročné na peněženku?
4. Kolik by stála GO motoru jako taková v servisu? A opět životnost?
5. Na závěr má tento motor nějaké specifické výhody kvůli kterým ho opravit? Nebo se hold budu msuet smířit s tím, že sem zvolil špatnou koupi?

Víceméně mi jde o to zda vůbec motor opravovat... S autem sem spokojený ale řeším tento problém již 3tím měsícem a zatím sem mi nepovedlo problém vyřešit a ani když sem auto dal do servisu tak mi nikdo nebyl schopný pomoci... Mám docela chuť celej motor vyhodit a narvat tam starý 1.9TDi z Passata 96kw hodit tam chip na 121kw a bylo by po starostech...
Předem děkuji za odpověď

Re: A4 B7 - BRD

(siemens-live, 13. 11. 2018 10:03)

Dobrý den,

pokusím se postupně odpovědět na Vaše otázky.

1) Na opravu vstřikovačů, ať už jsou vyzkratované nebo jako prevence, dáváme standardně záruku 2 roky. Vzhledem k praxi jakou máme s těmito vstřikovači, můžeme říci, že i po cca 10-ti letech, co se touto opravou zabýváme, zpětnou odezvu o tom, že vstřikovače znovu odešly, nemáme. Oprava je přímo v piezoelementu na vstřikovači, který řídí vstřikovanou dávku od signálu z ŘJ.

2)Mechanická oprava je pouze v samotné výměně trysek, jak píšete. Jen firem na tuto opravu je v ČR minimum.

3)Jde o to, co vše chcete na motoru opravovat? Pokud to je pouze vstřikovači....

4)Generální opravou motoru se nezabývám, takže bohužel nedokáži na toto odpovědět. Jen vím, že cena za polomotor po GO se pohybuje na internetu kolem 20tis.

5)Tento motor má bohužel docela dost problematických míst, které Vám můžou znepříjemnit život. Od praskajících hlav, přes zadřená turba, protočené hřídelky olejového čerpadla, které má za následek zadření motoru, až po zkratované vstřikovače. Ale jak se říká, každý motor má něco. Ale výměna za 1,9tdi by bylo nereálné a ve výsledku by jste si přidělal daleko více starostí...STK, atd.. Ideálně vstřikovače vyndejte a prohlédněte dosedací plochy v hlavě i na vstřikovači, zda nedošlo k podfouknutí a pak mi kdyžtak zavolejte.