Jdi na obsah Jdi na menu
 

Otázky a odpovědi

Zde uvádějte Vaše otázky ohledně problematiky těchto vstřikovačů a všeobecně závad na motorech 2,0tdi PPD/CR.

 

Komentáře

Přidat komentář

Přehled komentářů

Lenka - chrysler voyager

Dobrý den mám dotaz máme doma voyagera 03 je po výměně všech vstriku udělané nové rozvody a netahne jak ma nějaké rady co by s tím mohlo byt ? Dekuji

siemens-live.cz - Re: chrysler voyager

Dobrý den, jak se auto chovalo před výměnou vstřikovačů a rozvody? Vstřikovače jsou nyní nové nebo repas? Rozvody jsou nastaveny na přípravky? O jaký se jedná motor?

Michal P. - Audi A3 2,0tdi 125kw BMN

Dobrý den, vysoká kouřivost (bíle), na vyšší rychlostní stupeň se auto roztřepe a je hlučné při otáčkách 2,1-2,5, nízký výkon, vysoká spotřeba (3,5l/hod dle diag.), při zrychlování na plný plyn za "studena" auto občas vynechá, na volnoběh za studena se motor jakoby kucká. Jsou toto všechno příznaky podfouklého vstřiku?
Na diag. žádné závady. Při studeném motoru mají dva vstřiky hodnotu necelých +2. Při zahřátém jsou všechny čtyři na hodnotě cca +50. Děkuji

Michal P. - Re: Audi A3 2,0tdi 125kw BMN

Oprava: při zahřátém motoru hodnota vstřiku +0,50

siemens-live.cz - Re: Audi A3 2,0tdi 125kw BMN

Dobrý den,

pokud auto při nižších otáčkách a vyšších rychlostních stupních začne vibrovat, tak je to pravděpodobně některý z podfouklých vstřikovačů.
Více by se samozřejmě vidělo, až by se vstřikovače vyndali, aby byla vidět dosedací plocha, zda je opálená od spalin, či nikoliv.

Filip M. - Škoda Octavia II RS.. rv. 2006/12..BMN 2.0 16V TDI 125 KW..Vstřikovač.

Dobrý den, rád bych se zeptal co je se vstřikovačem pokud má velmi vysokou hodnotu cca 9+.(mll/min)..???..

siemens-live.cz - Re: Škoda Octavia II RS.. rv. 2006/12..BMN 2.0 16V TDI 125 KW..Vstřikovač.

Dobrý den,

mohl by jste mi poslat na mail hodnoty dávek všech vstřikovačů?
Ideálně z VAGu nebo Delphi diagnostiky.

Filip M. - Škoda Octavia II RS.. rv. 2006/12..BMN 2.0 16V TDI 125 KW..Vstřikovač.

Dobrý den, rád bych se zeptal co je se vstřikovačem pokud má velmi vysokou hodnotu cca 9+.(mll/min)..???..

Hubas - Octavie 2rs tdi bmn

Dobrý den, mám octavii 2rs tdi pd 2008 mám problém se studenymi starty někdy to chytne na drc a pak to chytá blbě. Jinak auto jede dobře necuka regeneruje tak jak má.

siemens-live.cz - Re: Octavie 2rs tdi bmn

Dobrý den, žhavičky jsou v pořádku? Pokud ano, tak bych se zaměřil na o-kroužky na vstřikovačích.

Hubas - Re: Re: Octavie 2rs tdi bmn

Jo jo zhavice nové..

Jan - Octavia II RS 125kW PD BMN spatny studeny start - kour

Dobrý, chci se zeptat na me Octavii kdyz je studena tak vzdy první start je delsi a skubavy.. Chytne bezi ale vzdy zakouri a na volnobeh je citit cukani. Jak se zahřeje chyta vzdy na drc. Ale jakmile chvili stojí nastartovana zacne kourit.. Za autem sileny stiplavy smrad. Jinak auto jede paradne a pri zatezi nekouri. Napadl me vadny vstrikovac či špatne zhavicky. Dekuji

siemens-live.cz - Re: Octavia II RS 125kW PD BMN spatny studeny start - kour

Dobrý den,

pravděpodobně Vám padá jen nafta.
Doporučuji vstřikovače demontovat, vyčistit ultrazvukem a osadit novými o-kroužky a šrouby a při té příležitosti zkontrolovat žhavicí svíčky.

Vlastimil - Cross Touran 2.0 tdi 125kw 2007

Touran 2.0tdi BMN
2.0 TDI 125 kW BMN mám nové dpf, egr, turbo,vstriky ,čidla a stále se nedaří regenerace ,nevíte mi poradit čím by to mohlo byt ? Děkuji

siemens-live.cz - Re: Cross Touran 2.0 tdi 125kw 2007

Dobrý den,

nějakou chybu to hlásí?
Čidla teploty motoru ukazují správně jak na budíku, tak i na VAGu?
DPF je nový originál nebo náhrada?

Ondřej - Octavia RS

Dobrý den, na mé octávce se mi začalo stávat, že se mi cca ve 2200 otáčkách motor začal dusit a auto nechtělo dále zrychlovat a ani vytočit motor a po chvíli mi auto spadlo do nouze. Vždycky po vypnutí motoru jelo auto chvíli normálně a po nějaké době se to stalo znovu. Na volnoběh mi občas nedrželo otáčky a kolísaly mezi 800-1000, při těch 1000 otáčkách auto znělo jak kdyby mělo prasklý výfuk. Na diagnostice jsme zjistili, že mám na 50% zaplněný DPF a jako příčinu mi určili vstřiky na kterých mi naměřili hodnoty : 1. vstřik = 1,74 2.= 0,67 3.=1,49 4.=0,62. Udělali jsme nucenou regenaraci DPF a auto zatím jede normálně. Chtěl bych se zeptat jestli se z tohoto dá poznat jakou závadou vstřiky trpí a jestli je to opravitelné, či se budou muset pořídit nové ? Mockrát děkuji za odpověď.

siemens-live.cz - Re: Octavia RS

Dobrý den, v tomto případě by stálo za to vstřikovače demontovat, vyčistit ultrazvukem, překroužkovat, kouknout, zda není nějaký vstřik podfouknutý. Pokud není, tak osadit novými o-kroužky a šrouby, nastavit vůli na vahadlech a vidělo by se, zda se hodnoty zlepšily. Všeobecně tyto vstřikovače po mechanické stránce vydrží hodně. Kdyžtak mi zítra zavolejte a povíme si více.

Milan - Záhada

Zdravím, vyměnil jsem hlavu, nechal u vás vyčistit vstřiky. Nový šrouby jsou samozřejmost. Start na 1*, nasledně rozjezd a táhne suprově, ale jakmile uberu plyn už to potom netahá a navíc to na volnoběh škube. Za jízdy to neškubne nikdy. Po chvíli trápení bez zátahu vyskočí nedosaženo plnícího tlaku. Jenže vše kolem turba zkontrolováno a kvůli téhle chybě postupně koupeno vše nové. Může se takhle projevit tandemové čerpadlo? Málo spalin-turbo se neroztočí? Málo nafty motor škube? Za studena odchylky vstřikovanýho mnożství +-0.02 na všech, po zahřátí na všech +-1.76.

Milan - Re: Záhada

Motor BMN

Dominik - Passat b6 2.0 tdi 125 kw

Dobrý den potřeboval bych poradit se nevím si rady. Jel sem s práce a auto zničeno nic my začlo se klepat když sem sešlapnul plyn tak jak kdyby v motoru něco chrastítko tak sem to dostavil a znicrho nic když do toho sednu nastartuju tak se my to klepe a nemá to žádnou síla a s výfuku se strašně kouří mohli by stě my poradit co to je a kolik by to asi tak zhruba stalo prosím?



 


Statistiky

Online: 4
Celkem: 372057
Měsíc: 5651
Den: 200