Jdi na obsah Jdi na menu
 

Otázky a odpovědi

Zde uvádějte Vaše otázky ohledně problematiky těchto vstřikovačů a všeobecně závad na motorech 2,0tdi PPD.

 

Komentáře

Přidat komentář

Přehled komentářů

Audi a4 b7 2.0tdi 103kw BPW

(Daniel, 7. 5. 2019 13:15)

Dobrý den,

Auto mi hrozně čoudí, občas mi jede jen na 3 válce ale po nějaké době jede zase na všechny 4. Auto se poklepává a občas špatně startuje když někde zastavím a chcípnu motor a chci zase nastartovat. když auto jede na 3 válce tak se rozsvítí kontrolka žhavení a auto ztratí výkon, i kontrolka motoru se mi rozsvítila. Turbo mám měněné. Myslím si že jsou to vstřiky.
Děkluji za odpověď.

Re: Audi a4 b7 2.0tdi 103kw BPW

(siemens-live.cz, 13. 5. 2019 7:33)

Dobrý den,

kdyžtak mi zavolejte a dohodneme opravu, ale pravděpodobně to budou podfukující vstřikovače.

2.0TDI BLB

(Tomas, 9. 4. 2019 18:55)

Dobry den,

občas se mě po ohřátí motoru začne třást auto, docela dost citelně.

Dle VAG jsou hodnoty vstřikovačů na 1 a 2 válci na 2,99mg. po přidání a puštění plynu se hodnoty srovnají cca na 0,4mg, po chvilce hodnoty zase stoupnou na 2,99mg.

Auto má najeto 256tkm, studene starty na ,,drc" za tepla točí malinko déle, při jízdě i při startu vůbec nekouří, ani za tepla, ani za studena.
Kde začít? přetěsnit vstřiky? kabelová lišta? podfouknuté sedla ? vadné vstřiky?

nedělá to pravidelně, teď byl například týden klid.

Re: 2.0TDI BLB

(siemens-live.cz, 11. 4. 2019 8:04)

Dobrý den,

pravděpodobně jsme řešili již po tel.
Ideálně kouknout na dosedací plochy mezi vstřikovačem sedlem v hlavě motoru. S největší pravděpodobností tu dochází k podfouknutí spalinami.

2.0 tdi 125 kw - BMR - P1264 a dlouhe prvni starty

(Jan Kuja, 1. 4. 2019 19:48)

Zdravim, uz nejakou dobu resim problem na mem BMR. Kdyz dele stoji, tak prvni start trva dlouho, ted s oteplenim se to citelne zlepsilo, gumicky uz jsou pred par mesici menene, ale chovani beze zmeny. Uz jsem 2x mazal chybu p1264. Vse nasvedcuje tomu, ze pada nafta. Za jizdy ani na volnobeh zadne potize nepozoruju. Muze byt vstrik spatny a v dusledku toho se to zavzdusni? Co jsem tady cetl na strankach chyby, tak ta ma v tom vyctu neni. Diky za radu.

Re: 2.0 tdi 125 kw - BMR - P1264 a dlouhe prvni starty

(siemens-live.cz, 2. 4. 2019 14:54)

Dobrý den,

pokud jsi jste 100% jistý, že nemůže být chyba v o-kroužcích, případně vymačkaném uložení(kolik máte najeto?), zaměřil bych se na žhavicí svíčky, zda jsou všechny o.k. Pokud už budete mít sundané ventilové víko, zkuste napružit konektory na vstřikovačích(kvůli zmiňované chybě P1264). Pokud bude vše toto zkontrolované, zaměřil bych se na tandemové čerpadlo, jelikož zde se může také ztrácet tlak paliva.

2.0 tdi BMR

(Tomo, 30. 12. 2018 23:30)

Dobry den.
1 mam takyto problem auto ma problem pri prvom starte
dlhsie toci. potom ked nabehne tak startuje na supu.
2 sprava sa cudne niekedy strasne dymi a cuka na volnobehu.

dakuejm.

Re: 2.0 tdi BMR

(siemens-live.cz, 2. 1. 2019 14:47)

Dobrý den,

zkusil bych nejdříve vyměnit o-kroužky na vstřikovačích.
Někde se evidentně ztrácí tlak nafty.
Pokud cukání a dým na volnoběhu je po prvním startu, tak je to zpravidla zavzdušněním paliv.soustavy v hlavě.
Ideálně vyndat vstřikovače, kouknout na dosedací plochy, zda není některý vstřik podfouklý a pokud není, tak dát nové o-kroužky a mělo by to zase šlapat.
A případně ještě napružit konektory na vstřikovačích.

Re: Re: 2.0 tdi BMR

(siemens-live.cz, 2. 1. 2019 22:00)

-zdravim ano vstrekovace boli demontovane a mal som ich na tlakovej skuske boli dobre. tak tam sa uz menia potom automticky uz tie kruzky ci sa mylim?? ale zase ma nabehane 270 000 a neveim ci su tie vstreky povodne alebo nie. teraz uz toci toci raz naskoci raz vybije baterku.
- musim cez kable nastartovat ale tocit dlho, nevadi to tomu autu, nepokazim to? dakujem

Re: Re: Re: 2.0 tdi BMR

(siemens-live.cz, 3. 1. 2019 20:22)

Dobrý den, v dnešní době nic automaticky neprobíhá.
Musíte se zeptat, kdo Vám tam vstřikovače zpětně montoval. Každopádně doporučuji při montáži dát nové o-kroužky a šrouby, jinak není nic 100 procentní. Maximálně může při tomto delším startování odejít startér. Doporučuji proto max. 10s. startovat s 30s pauzou. Přeci jen při startovacích otáčkách není zajištěno dostatečné mazání.
Ideálně zkuste dát nové o-kroužky a pokud by to nepomohlo, tak se podívat na tandemové čerpadlo, zda nejsou úniky i tam.

Re: Re: Re: Re: 2.0 tdi BMR

(2,0 tdiBMR, 10. 3. 2019 9:02)

1- zdvarim Vas tak tak to dyme ie a cukanie bolo zapricinene triskou na 3 valci tu som vymenil aj kabelaz ku vstrekom. auto prestalo dymit a cuakt.
2- zatial som urobil 1300km a zase citim take mierne chvenie co to moze byt zeby dalsi vstrek dakujem ..??

Re: Re: Re: Re: Re: 2.0 tdi BMR

(siemens-live.cz, 25. 3. 2019 9:25)

Dobrý den,

pokud je to chvění v zátěži(pod plynem), tak to může být opět nějaký podfukující vstřikovač, případně i zanesený palivový filtr.

2,0 TDI PD RS

(Vladimír, 11. 3. 2019 23:46)

Dobrý den občas se mi stává že když mám auto ohřáté tak při volnoběhu když stojí tak volnoběh nejde čisté a občas cukne v motoru. Když to dělalo posledně tak jsem obešel auto a při poslechu u výfuku bylo slyšet jak Kucka . Když jsem vzal telefon že to nahraju tak to na potvoru přestalo. Co by to mohlo být děkuji.

Re: 2,0 TDI PD RS

(siemens-live.cz, 25. 3. 2019 9:22)

Dobrý den,

může být bohužel vícero příčin:
-špatný kontakt na el.kabelové liště ke vstřikovačům
-možné podfouknutí spalin u vstřikovače
-mechanická závada na vstřikovači
-netěsnost v uložení vstřikovače(poškozený o-kroužek, vymačkané uložení)
-zanesený palivový filtr
-načaté tandemové čerpadlo
atd....

Test/repase

(Miroslav Doubek, 14. 3. 2019 14:59)

Dobrý den,
je možné otestovat tyto vstřily pro motor BMN 125kw popřípadě repasovat? Zaslal jsem tyto vstřiku do největší firme zabývající se testováním a bylo mi zděleno, že tyto vstřiky nelze testovat a že neví o žádné firmě, která má možnost je vůbec otestovat. Děkuji za reakci.

Re: Test/repase

(siemens-live.cz, 25. 3. 2019 8:58)

Dobrý den,

s těmito vstřikovači je všeobecně problém z důvodu absence náhradních dílů pro mechanickou repasi.
Pár firem na otestování těchto vstřikovačů v ČR určitě najdete, ale je jich opravdu minimu. My "repasujeme" pouze elektrickou část vstřikovače(piezoelement). Nevím, jaký máte konkrétně problém, kdyžtak mi zavolejte a pokusíme se najít řešení.

Výměna vstriku

(Jahoda, 29. 12. 2017 21:59)

Dobrý den,

Mám Octavií 2 rs 2.0 Tdi pd

Na aute mi odešel jeden vstrik.

Vstrik jsem nechal opravit , všechny ultrazvukem vyčistit , pregumickovat.

Po výměně vstriku auto nejde nastartovat , auto pouze toci 2x-4x už vypadalo jako ze by mohlo chytnout ale nic , rozvody- Ok, liťsta vstriku nova, čerpadla Ok, diagnostika čistá .

Po roztazeni na laně auto po chvilce chytlo ale vypadalo to jako když běží na 3 hrnky, po lehkém přidání plynu chciplo a neslo natočit ,

Nevíte co by to mohlo být ??

Děkuji za odpoved

Re: Výměna vstriku

(TExas, 8. 1. 2018 19:57)

Řešil jsem před svátky bohužel to samé. Naneštěstí 3 vstřiky mrtvé mechanicky, 1 elektronicky. Příznaky téměř to samé, až na to, že mi to takhle 2x zdechlo v křižovatce.... tady v ČR to nikdo nebyl schopnej opravit, všude jen bohužel to, že opravují elektronické chyby....nakonec jsem se hnal firmu v polsku, která dělá repas i mechanických závad a podařilo se za to docela rozumné peníze.

Re: Re: Výměna vstriku

(siemens-live, 23. 1. 2018 19:26)

Dobrý den, můžete sem dát kdyžtak kontakt na Polskou firmu?

Re: Re: Re: Výměna vstriku

(Dominik, 4. 1. 2019 20:32)

Zdravím, mám taky podobný problém.. jediná firma v Polsku co jsem našel je wtryskinowak, jsou to oni? Díky