Jdi na obsah Jdi na menu
 

Otázky a odpovědi

Zde uvádějte Vaše otázky ohledně problematiky těchto vstřikovačů a všeobecně závad na motorech 2,0tdi PPD.

 

Komentáře

Přidat komentář

Přehled komentářů

octavia IIrs 125kw

(Novak, 13. 11. 2019 21:03)

Dobrý den, mám octavii IIrs 125kw pd, auto startuje na ,drb" ale po zahřátí motoru cca.deseti minutách jízdy mi motor zcela zhasne. Deje se to i při stani na křižovatce. Motor také za jizdy neskutecne vibruje.Neni to ale při kazde jizde. V servisu mi rekli, ze asi vstrikovace. Muzete prosim sdelit vas názor cim by tohle mohlo byt? Cerpadlo v nadrzi nove filtry také vymeneny. Hodnoty na pdf filtru v norme.

Octavia 2 RS třepání auta

(Pavel, 10. 9. 2019 15:14)

Zdravím,
Mám Škoda Octavia RS Combi II 2,0TDi 16V 125kW kod motoru Bmn,najeto přibližně 190 000km

Při jízdě po dosažení 2000 otáček se mi rostřepe celé auto...jakmile přesáhnu 3100 otáček auto se uklidní...ještě důležité info..na 1 a 2 rychlostním stupni to nedělá..pouze 3,4,5,6...
Začalo to po výměně všech čtyřech vstrikovačů koupených z autovrakoviště.Původní vstřikovače byli rozlámané od vahadel kvůli velké vůli. Na vstřikách nové gumičky. Ranní start trošku delší,jinak potom chytá na drc.
Děkuji moc za radu

Re: Octavia 2 RS třepání auta

(Pavel , 10. 9. 2019 15:22)

Ještě jsem zapoměl,že v motorové jednotce občas vyskočí závada 004711-ventil pumpy-trysky: valec 3 (N242): meze regulace překročeny P1267-006-zkrat na plus - sporadická

Re: Re: Octavia 2 RS třepání auta

(siemens-live.cz, 19. 9. 2019 8:57)

Dobrý den,

pravděpodobně vznikla při montáži nějaká nětěsnost v dosedací ploše mezi vstřikovačem a hlavou a spaliny se derou skrz. Pokud máte 100% jistotu, že jsou vstřikovače v pořádku, bude to určitě tímto.

A4 Q 2 TDI 125KW - BRD

(Milan, 8. 9. 2019 19:07)

Dobrý den ,
před několika dny jsem dovezl výše uvedený vůz. V Německu při krátké projížďce se problém neprojevil, navíc byly provedeny servisní úkony , jako např. výměna oleje , EGR ventilu atp. , takže auto zkrátka na podvalu dorazilo do ČR. Až tady jsem zaznamenal po cca 10ti minutách po nastartování a 5ti minutové jízdě bílý kouř a byla cítit spálenina . Ještě nebyla ani ohřátá " voda ". Jízda normální , ale později při zahřátém motoru na volnoběh mírně kolísaly otáčky doprovázené zachvěním motoru i kabiny.. Neděje se tak ale každou jízdu...Indicie napovídají , že bych si měl eventuelně domluvit kontrolu a případné čištění vstřikovačů u vás na dílně ? :) Díky za info .

octavia RS 125 kww

(Ondřej, 19. 8. 2019 11:42)

Dobrý den, mám problém s octávií RS. Auto mi několikrát nahlásilo že mám zanešený DPF a nešel ani zregenerovat, tak mi chybu museli vymazat a diagnostice zjistili, že DPF je v pořádku a za zanešení DPF mohou vstřiky. Bohužel si již nepamatuju jaké hodnoty mi na vstřikách naměřili je to už nějakou dobu ale auto mi na volnoběh občas cuká, nedrží stálé otáčky, pociťuji menší výkon auta a občas cukne i za jízdy. Startování je v pořádku, auto nekouří, dvakrát mi spadlo do nouzového režimu ale po opětovném nastartování bylo zase ok. Najeto mám 213 tis. Můžete mi poradit co s tím ? Bude na vinně mechanická závada nebo elektronika ? děkuji

Re: octavia RS 125 kww

(siemens-live.cz, 5. 9. 2019 12:12)

Dobrý den,

jaká byla chyba v jednotce motoru?
Zkontroloval bych průchodnost a funkčnost egr ventilu, naklápění lopatek, případně zkusit ještě napružit konektory na vstřikovačích.

Podfouklý vstřík

(Václav, 1. 9. 2019 13:05)

Dobrý den, mám u R SCENIC III motor 1,9 Dci F9Q P 8 podfouklý jeden vstřik, opravu mám dohodnutou na příští týden, mohu s autem jezdit, aniž bych poškodil motor?
Děkuji

Re: Podfouklý vstřík

(siemens-live.cz, 5. 9. 2019 12:10)

Dobrý den,

poškodit by se nic nemělo, pokud podfouknutí není nijak extrémní(snížený výkon, kouřivost, špatné starty atd..)

2.0 tdi BMN

(Kocourek, 23. 7. 2019 23:13)

Dobrý den, mám problém s Octávií. Vozidlo několik měsíců stálo a teď při startování se muselo točit na 2x až na 3x. Nechytnul hned na všechny válce, ale postupně. Po nastartování motor neměl úplně pravidelný chod, ale výkon v pořádku po ohřátí. Když jsem pak motor ,,chcípnul,, a nechal déle jak 3/4 hodiny tak jsem musel zas točit 3x než zase chytil. palivová soustava by měla být v pořádku, novej ,,palivák,, a zkoušely se i jiné čerpadla, voda ani olej nemizí. Teď motor nestartuje vůbec. Myslíte, že to můžou dělat vstřiky? Děkuji za odpověď..

Re: 2.0 tdi BMN

(Kocourek, 23. 7. 2019 23:16)

Vstřiky jsou Siemens.

Re: Re: 2.0 tdi BMN

(siemens-live.cz, 1. 8. 2019 15:37)

Dobrý den, řešili jsme již po tel.

Audi a4 b7 2.0tdi 103kw BPW

(Daniel, 7. 5. 2019 13:15)

Dobrý den,

Auto mi hrozně čoudí, občas mi jede jen na 3 válce ale po nějaké době jede zase na všechny 4. Auto se poklepává a občas špatně startuje když někde zastavím a chcípnu motor a chci zase nastartovat. když auto jede na 3 válce tak se rozsvítí kontrolka žhavení a auto ztratí výkon, i kontrolka motoru se mi rozsvítila. Turbo mám měněné. Myslím si že jsou to vstřiky.
Děkluji za odpověď.

Re: Audi a4 b7 2.0tdi 103kw BPW

(siemens-live.cz, 13. 5. 2019 7:33)

Dobrý den,

kdyžtak mi zavolejte a dohodneme opravu, ale pravděpodobně to budou podfukující vstřikovače.

2.0TDI BLB

(Tomas, 9. 4. 2019 18:55)

Dobry den,

občas se mě po ohřátí motoru začne třást auto, docela dost citelně.

Dle VAG jsou hodnoty vstřikovačů na 1 a 2 válci na 2,99mg. po přidání a puštění plynu se hodnoty srovnají cca na 0,4mg, po chvilce hodnoty zase stoupnou na 2,99mg.

Auto má najeto 256tkm, studene starty na ,,drc" za tepla točí malinko déle, při jízdě i při startu vůbec nekouří, ani za tepla, ani za studena.
Kde začít? přetěsnit vstřiky? kabelová lišta? podfouknuté sedla ? vadné vstřiky?

nedělá to pravidelně, teď byl například týden klid.

Re: 2.0TDI BLB

(siemens-live.cz, 11. 4. 2019 8:04)

Dobrý den,

pravděpodobně jsme řešili již po tel.
Ideálně kouknout na dosedací plochy mezi vstřikovačem sedlem v hlavě motoru. S největší pravděpodobností tu dochází k podfouknutí spalinami.

2.0 tdi 125 kw - BMR - P1264 a dlouhe prvni starty

(Jan Kuja, 1. 4. 2019 19:48)

Zdravim, uz nejakou dobu resim problem na mem BMR. Kdyz dele stoji, tak prvni start trva dlouho, ted s oteplenim se to citelne zlepsilo, gumicky uz jsou pred par mesici menene, ale chovani beze zmeny. Uz jsem 2x mazal chybu p1264. Vse nasvedcuje tomu, ze pada nafta. Za jizdy ani na volnobeh zadne potize nepozoruju. Muze byt vstrik spatny a v dusledku toho se to zavzdusni? Co jsem tady cetl na strankach chyby, tak ta ma v tom vyctu neni. Diky za radu.

Re: 2.0 tdi 125 kw - BMR - P1264 a dlouhe prvni starty

(siemens-live.cz, 2. 4. 2019 14:54)

Dobrý den,

pokud jsi jste 100% jistý, že nemůže být chyba v o-kroužcích, případně vymačkaném uložení(kolik máte najeto?), zaměřil bych se na žhavicí svíčky, zda jsou všechny o.k. Pokud už budete mít sundané ventilové víko, zkuste napružit konektory na vstřikovačích(kvůli zmiňované chybě P1264). Pokud bude vše toto zkontrolované, zaměřil bych se na tandemové čerpadlo, jelikož zde se může také ztrácet tlak paliva.

2.0 tdi BMR

(Tomo, 30. 12. 2018 23:30)

Dobry den.
1 mam takyto problem auto ma problem pri prvom starte
dlhsie toci. potom ked nabehne tak startuje na supu.
2 sprava sa cudne niekedy strasne dymi a cuka na volnobehu.

dakuejm.

Re: 2.0 tdi BMR

(siemens-live.cz, 2. 1. 2019 14:47)

Dobrý den,

zkusil bych nejdříve vyměnit o-kroužky na vstřikovačích.
Někde se evidentně ztrácí tlak nafty.
Pokud cukání a dým na volnoběhu je po prvním startu, tak je to zpravidla zavzdušněním paliv.soustavy v hlavě.
Ideálně vyndat vstřikovače, kouknout na dosedací plochy, zda není některý vstřik podfouklý a pokud není, tak dát nové o-kroužky a mělo by to zase šlapat.
A případně ještě napružit konektory na vstřikovačích.