Jdi na obsah Jdi na menu
 

Otázky a odpovědi

Zde uvádějte Vaše otázky ohledně problematiky těchto vstřikovačů a všeobecně závad na motorech 2,0tdi PPD/CR.

 

Komentáře

Přidat komentář

Přehled komentářů

AZIlar - Сайт azino777

https://azino777hot.com
Сайт azino777 Azino777hot.com

Jan - Octavia II RS 125kW PD BMN spatny studeny start - kour

Dobrý, chci se zeptat na me Octavii kdyz je studena tak vzdy první start je delsi a skubavy.. Chytne bezi ale vzdy zakouri a na volnobeh je citit cukani. Jak se zahřeje chyta vzdy na drc. Ale jakmile chvili stojí nastartovana zacne kourit.. Za autem sileny stiplavy smrad. Jinak auto jede paradne a pri zatezi nekouri. Napadl me vadny vstrikovac či špatne zhavicky. Dekuji

siemens-live.cz - Re: Octavia II RS 125kW PD BMN spatny studeny start - kour

Dobrý den,

pravděpodobně Vám padá jen nafta.
Doporučuji vstřikovače demontovat, vyčistit ultrazvukem a osadit novými o-kroužky a šrouby a při té příležitosti zkontrolovat žhavicí svíčky.

Vlastimil - Cross Touran 2.0 tdi 125kw 2007

Touran 2.0tdi BMN
2.0 TDI 125 kW BMN mám nové dpf, egr, turbo,vstriky ,čidla a stále se nedaří regenerace ,nevíte mi poradit čím by to mohlo byt ? Děkuji

siemens-live.cz - Re: Cross Touran 2.0 tdi 125kw 2007

Dobrý den,

nějakou chybu to hlásí?
Čidla teploty motoru ukazují správně jak na budíku, tak i na VAGu?
DPF je nový originál nebo náhrada?

Ondřej - Octavia RS

Dobrý den, na mé octávce se mi začalo stávat, že se mi cca ve 2200 otáčkách motor začal dusit a auto nechtělo dále zrychlovat a ani vytočit motor a po chvíli mi auto spadlo do nouze. Vždycky po vypnutí motoru jelo auto chvíli normálně a po nějaké době se to stalo znovu. Na volnoběh mi občas nedrželo otáčky a kolísaly mezi 800-1000, při těch 1000 otáčkách auto znělo jak kdyby mělo prasklý výfuk. Na diagnostice jsme zjistili, že mám na 50% zaplněný DPF a jako příčinu mi určili vstřiky na kterých mi naměřili hodnoty : 1. vstřik = 1,74 2.= 0,67 3.=1,49 4.=0,62. Udělali jsme nucenou regenaraci DPF a auto zatím jede normálně. Chtěl bych se zeptat jestli se z tohoto dá poznat jakou závadou vstřiky trpí a jestli je to opravitelné, či se budou muset pořídit nové ? Mockrát děkuji za odpověď.

siemens-live.cz - Re: Octavia RS

Dobrý den, v tomto případě by stálo za to vstřikovače demontovat, vyčistit ultrazvukem, překroužkovat, kouknout, zda není nějaký vstřik podfouknutý. Pokud není, tak osadit novými o-kroužky a šrouby, nastavit vůli na vahadlech a vidělo by se, zda se hodnoty zlepšily. Všeobecně tyto vstřikovače po mechanické stránce vydrží hodně. Kdyžtak mi zítra zavolejte a povíme si více.

Milan - Záhada

Zdravím, vyměnil jsem hlavu, nechal u vás vyčistit vstřiky. Nový šrouby jsou samozřejmost. Start na 1*, nasledně rozjezd a táhne suprově, ale jakmile uberu plyn už to potom netahá a navíc to na volnoběh škube. Za jízdy to neškubne nikdy. Po chvíli trápení bez zátahu vyskočí nedosaženo plnícího tlaku. Jenže vše kolem turba zkontrolováno a kvůli téhle chybě postupně koupeno vše nové. Může se takhle projevit tandemové čerpadlo? Málo spalin-turbo se neroztočí? Málo nafty motor škube? Za studena odchylky vstřikovanýho mnożství +-0.02 na všech, po zahřátí na všech +-1.76.

Milan - Re: Záhada

Motor BMN

Dominik - Passat b6 2.0 tdi 125 kw

Dobrý den potřeboval bych poradit se nevím si rady. Jel sem s práce a auto zničeno nic my začlo se klepat když sem sešlapnul plyn tak jak kdyby v motoru něco chrastítko tak sem to dostavil a znicrho nic když do toho sednu nastartuju tak se my to klepe a nemá to žádnou síla a s výfuku se strašně kouří mohli by stě my poradit co to je a kolik by to asi tak zhruba stalo prosím?

siemens-live.cz - Re: Passat b6 2.0 tdi 125 kw

Dobrý den,

tohle je auto přivézt a pořádně zdiagnostikovat.
Může to být soustu věcí.

Lukáš - Info o dpf

Zdravím chci se zeptat mám Mazda 3 bk hatchback rok 2008 1.6MZ-CD 80kw kód motoru Y6 koncept PSA a když jedu tak po 50km zapne sahara a fouká naplno i na volnoběh jako má místě a po 10 minutách se ustaly pryto dělá k vůli tomu že probíhá regenerace fapu ale koncovku výfuku mám cistou jako kdyby to jezdilo na elektřinu ale na třetím vstřiku jde vidět zeje trochu spinavi je možné že nekonečnou regeneraci mě způsobuje spatne těsnění pod vstrikem ?mám vstrikovani comonrail děkuji moc za odpověď

siemens-live.cz - Re: Info o dpf

Dobrý den,

pokud je vidět, že je vstřikovač od spalin, tak s největší pravděpodobností Vám podfukuje v dosedací ploše. Osadit novou podložkou a šroubem a měl by být klid.

Jan - Passat b6 2.0 tdi BMR 125kw rv2006

Dobry den chtěl bych se zeptat .Mam passata b6 2.0 tdi 125kw BMR .Mam problem s tim ze když zaradim 3 a jedu do kopca tak me to vynechava nad 30 ot .Mohlo by to byt vstřikama ? Projevuje se to jen cuknutim .

siemens-live.cz - Re: Passat b6 2.0 tdi BMR 125kw rv2006

Dobrý den,

pravděpodobně jeden ze vstřiků bude podfukovat.

Pavel - B6 2.0 common rail 100 kw

Zdravím, potřebuji prosím poradit...
Mám b6 2008 100 kw common rail auto z ničeho nic jede na 3 válce chyba zadreny vstrik vstrik vyměněny za nový ...problem přetrvává kabely ok 3ti vstrik a válec vysílají do řidiči jednotky motoru ale řidiči jednotka nevysila zpět do vstriku ...výměna řidiči jednotky problem přetrvává ...já už si nevím rady co s tím muže být.

Patrik - Passat b6 2.0tdi 100kw BMA

Zdravim, nedávno mi pustili rozvody na diaľnici tak sa menila hlava, všetky tesnenia a odvtedy mi auto ide na 3 valce, strašne dymí a vôbec nejde do ťahu, na voľnobehu dosť klepe aj počas jazdy, vypisovalo chybu ventil pumpy trysky 1 valec neverohodny signal vstrekovaču a vymenil sa ten vstrekovač za repasovany, bol tam z označením 073S a dal sa tam 073G a stále to robí len s tým rozdielom, že na starom vstreku za studena akokeby išlo na 4 valce a keď sa zohrial na 90 stupňov tak až vtedy začalo klepať ale aj tak neťahalo vôbec a vynechavalo ho a teraz ide stále na 3 valce a teraz vypisuje chybu 17668 - ventil čerpadla/trysky valce 1 (N240) nesmyslny signál P1260 - 006 zkrat na plus, poraďte čo to môže byť lebo mi už fakt nevieme, vďaka

siemens-live.cz - Re: Passat b6 2.0tdi 100kw BMA

Dobrý den,

vstřikovač s označením 03G130073G je vstřikovač Bosch, který nemá v tomto typu motoru co dělat. Pokud jste tam měl 03G130073S, tak by jste měl opět sehnat pouze a jen tento, případně 03G130073SX. Vy mýte vstřikovače Siemens, které jsou ovládané piezoelementem a namontovali jste vstřikovač Bosch, který je ovládaný cívkou. Vlastní konstrukce vstřikovače je podobná, ale zaměnit se nedá.

Patrik - Re: Re: Passat b6 2.0tdi 100kw BMA

Zdravim, pomýlil som sa v označení, 073D...ani ten tam nemôže byť?

Patrik - Re: Re: Re: Passat b6 2.0tdi 100kw BMA

Dal som tam ten starý vstrek 073S a na voľnobehu ide na všetky 4 valce, no keď sa zohreje motor a idem na ňom tak nejde do vykonu a začína ísť pomaly na 3 valce a začne dymiť



 


Statistiky

Online: 2
Celkem: 338655
Měsíc: 4066
Den: 103