Jdi na obsah Jdi na menu
 

Otázky a odpovědi

Zde uvádějte Vaše otázky ohledně problematiky těchto vstřikovačů a všeobecně závad na motorech 2,0tdi PPD.

 

Komentáře

Přidat komentář

Přehled komentářů

Vstriky siemens

(Martin , 24. 11. 2018 22:49)

Dobrý den chtěl bych se zeptat jestli se mezi sebou můžou kombinovat vstriky M a S díky.

A4 B7 - BRD

(Karel, 9. 11. 2018 15:58)

Zdravím, měl bych dotaz trošku jiného typu. Jelikož sem bohužel majitelem motoru 125kw BRD a pravděpodobně trpím příznaky podfouknutého vstřiku nebo špatné trysky (Nerovnoměrný volnoběh kdy motor škube s celým autem, špatné starty, zvýšená spotřeba na volnoběh). Při odpojení váhy se nic z těchto závad neprojeví, protože nahodí nějaký nouzový režim na dorovnání ztrát, ale auto hulí, že bych nechtěl jet sám za sebou. DPF vykuchaný předchozím majitelem, jediné co ještě budu zjišťovat je zda nebyl nahrazen katalyzátorem a nekoukal sem, které vstřiky tam jsou kdyžtak ještě dopíši jako odpověď pod dotaz až se stavím v audi zda bylo auto na svolávačce. Diag nic nezobrazuje pouze při vibracích na volnoběh špatné hodnoty na váze vzduchu a jednom vstřiku.

Otázky na které by mě zajímala odpověď zní:
1. Bavíme se tu o vyzkratovaných vstřikách oprava/prevence jaká je životnost této prevence? Oprava je přímo na vstřikovači? (Jde mi o to kdybych rozebral celý motor i na kontrolu hlavy zda bych Vám mohl přivézt jen vstřiky na opravu mám to k Vám poměrně z ruky abych řekl pravdu.)
2. Mechanicky předpokládám, že se dají vždy opravit případně pouze vyměnit trysky? A životnost mechanické části po opravě?
3. Motor ma najeto 243000km má vůbec smysl ho opravovat? Dost lidí mi říká, že je docela nesmysl tyto motory opravovat, že je to opravdu náročné na peněženku?
4. Kolik by stála GO motoru jako taková v servisu? A opět životnost?
5. Na závěr má tento motor nějaké specifické výhody kvůli kterým ho opravit? Nebo se hold budu msuet smířit s tím, že sem zvolil špatnou koupi?

Víceméně mi jde o to zda vůbec motor opravovat... S autem sem spokojený ale řeším tento problém již 3tím měsícem a zatím sem mi nepovedlo problém vyřešit a ani když sem auto dal do servisu tak mi nikdo nebyl schopný pomoci... Mám docela chuť celej motor vyhodit a narvat tam starý 1.9TDi z Passata 96kw hodit tam chip na 121kw a bylo by po starostech...
Předem děkuji za odpověď

Re: A4 B7 - BRD

(siemens-live, 13. 11. 2018 10:03)

Dobrý den,

pokusím se postupně odpovědět na Vaše otázky.

1) Na opravu vstřikovačů, ať už jsou vyzkratované nebo jako prevence, dáváme standardně záruku 2 roky. Vzhledem k praxi jakou máme s těmito vstřikovači, můžeme říci, že i po cca 10-ti letech, co se touto opravou zabýváme, zpětnou odezvu o tom, že vstřikovače znovu odešly, nemáme. Oprava je přímo v piezoelementu na vstřikovači, který řídí vstřikovanou dávku od signálu z ŘJ.

2)Mechanická oprava je pouze v samotné výměně trysek, jak píšete. Jen firem na tuto opravu je v ČR minimum.

3)Jde o to, co vše chcete na motoru opravovat? Pokud to je pouze vstřikovači....

4)Generální opravou motoru se nezabývám, takže bohužel nedokáži na toto odpovědět. Jen vím, že cena za polomotor po GO se pohybuje na internetu kolem 20tis.

5)Tento motor má bohužel docela dost problematických míst, které Vám můžou znepříjemnit život. Od praskajících hlav, přes zadřená turba, protočené hřídelky olejového čerpadla, které má za následek zadření motoru, až po zkratované vstřikovače. Ale jak se říká, každý motor má něco. Ale výměna za 1,9tdi by bylo nereálné a ve výsledku by jste si přidělal daleko více starostí...STK, atd.. Ideálně vstřikovače vyndejte a prohlédněte dosedací plochy v hlavě i na vstřikovači, zda nedošlo k podfouknutí a pak mi kdyžtak zavolejte.

Octavia II RS BMN

(Petr, 9. 11. 2018 14:58)

Zdravím,potřeboval bych radu.Mám Octavii II RS pd bmn. Občas mi auto pocukávalo kolem 2000 otáček..až jednoho dne při vyřazení a zpětným zařazení rychlosti se auto začlo klepat na volnoběh a šel z výfuku strašný kouř. Auto nehlásilo žádnou chybu...V autě vstřiky s označením TX které už údajně byly ve Škodě měněny. Mysleli sme že je špatný pouze 1 vstřik tak jsem sehnal funkční vstřik s označením T a problém stále trvá..nastartuju auto,cuká na volnoběh..při delším nastartování jde z výfuku kouř a auto po čase samo zdechne..nějaký tip jak to vyřešit? Jestli neni víc vstřiků ko a nebude potřeba repas u všech.

Re: Octavia II RS BMN

(siemens-live, 13. 11. 2018 9:40)

Dobrý den,

pravděpodobně Vám některý ze vstřikovačů podfukuje.
Ideálně mi zavolejte a domluvíme se na opravě. Na vstřikovače, které máte v autě se svolávací akce vztahovala, ale bohužel už skončila. Jako náhrady byly vstřikovače opět jen Siemens(Continental) 03G130073T nebo 03G130073TX, BOSH nikdy.
Pokud by vstřikovače podfouklé nebyly, tak by bylo dobré zkontrolovat tandemové čerpadlo včetně podávacího v nádrži.

Audi B7 125kW BRD

(Formánek , 30. 9. 2018 22:01)

zdravim, muj problem se s nejvetsi pravdepodobnosti tyka vstrikovacu. Jsou tam originaly. Motor po startu houpe, cuka... je to celkem nepříjemné. Dale zvysena kourivost, do modra a zvysena spotreba. Na diagnostiku se moc spolehat nelze. nehlasi to zadnou chybu. za studena sice mam spatne hodnoty na vstriku, ale po ohrati motoru nic. nove vstriky za 60 tis se. mi tam nachce davat. kdyz se podivam od jake znacky jsou nove vstrikovace v nabidce vidim tam Bosch. Udajne byla velka svolavaci akce na vymenu vstriku od koncernu zdarma. Mam zajem problem resit, ale ani na otazku v servisu jestli problemy zmizi po vymene vstriku mi nerekli ze je to 100%.

Re: Audi B7 125kW BRD

(siemens-live, 11. 10. 2018 7:33)

Dobrý den,

Svolávací akce bohužel na tyto vstřikovače už není. Máte v motoru 100% vstřikovače Siemens. Bosch určite ne.
Pravděpodobně Vám některý ze vstřikovačů podfukuje. Po ohřátí auta dojde změnou roztažnosti materiálu k utěsnění tohoto problematického místa mezi dosedací plochou vstřikovače a sedla v hlavě. Kdyžtak zavolejte, můžeme domluvit opravu.

Re: Audi B7 125kW BRD

(Peckovic, 24. 10. 2018 12:21)

Chlape vstřikama to neni mám všechny nové a hulí to pořád stejně

2.0tdi BRD 125kW

(Lukáš, 23. 6. 2018 22:30)

Zdravím všechny, mám dotaz ohledně mé a4 b7...
Nedávno jsem byl na úpravě softwaru a chlapík co mi to upravoval a následně v autě jel mi sdělil, že jeden vstřik ve špičce vynechává, po ubrání a přidání plynu je vše v pořádku. Dočetl jsem se, že u PPD vstřiků nelze měnit špičky za “lepší” ani je opravovat, co je na tom pravdy a kde mi případně mohou pomoci?
Díky za rady

Re: 2.0tdi BRD 125kW

(siemens-live, 18. 7. 2018 0:07)

Dobrý den,

s těmito vstřikovači je bohužel problém, co se týče mechanické rapase, ať už samotných trysek, či ostatních částí vstřikovače. Výrobce nedodává a ani nedodával žádné náhradní díly, takže nezbývá, než koupit vstřikovač nový, případně "repasovaný" opět jen od výrobce či dealera.
K Vašemu problému: ideálně vstřikovače vyndat, vyčistit trysky ultrazvukem, dát nové kroužky a šrouby a nastavit správnou vůli na vahadlech, které stlačují vstřikovače. Dále doporučuji vyměnit kabelovou lištu, případně zkusit napružit konektory ke vstřikovačům. Často bývají vyhřáté a dochází ke ztrátě kontaktu a tím pádem k přechodovému odporu, který může mít za následek přerušení signálu od jednotky ke vstřikovači.

Dotaz

(Lidický, 14. 11. 2016 12:44)

Zdravím,nechal jsem si otestovat v Litoměřicích vstřiky Siemens BKP,dnes mi volal pán,že jsou všechny vstřiky nepoužitelné,včetně jednoho,který jste upravoval Vy,a které do výměny hlavy jezdily.
Máte pro mně nějaký nápad,co s tím?Dík

Re: Dotaz

(siemens-live, 6. 2. 2017 22:15)

Dobrý den,

z mé vlastní zkušenosti již nenechávám vstřikovače nikde testovat, jelikož výsledek z testu byl vždy jak popisujete(vstřikovače nepoužitelné, hodnoty mimo toleranci, apod.) Zkoušel jsem je dávat nezávisle do různých firem a výsledek stejný. Úsměvné na tom bylo, že při montáži do auta vstřikovače normálně fungovaly a korekce na vstřikovačích stále v normě.
Nevím, kde byl problém u Vašeho auta, ale pokud jste je nechal testovat preventivně, tak bych se tím testem opravdu neřídil. Max.nechat vyčistit trysky v ultrazvuku a jezdit dál.

Poruchové Siemens vstřiky

(Martin Hudeček, 12. 6. 2017 18:08)

Dobrý dne,

dneska jsem vyměňoval žhavící svíčky a díval jsem se na vstřiky a opsal jsem si kód vstřikovačů.
Auto jezdí bez problému, ale dal jsem za něj majlant a nerad bych, aby se mi tam něco podělalo.

Bylo na něm napsané :

03G 130 073 T

Může mi někdo prosim Vás říci podle typu, jestli mám v autě ty problémové vstřiky a nebo už jsou vyměněné za nové, které by neměly být poruchové

Audi A4 B7 2.0 TDI* 125 KW 16 V PD BRD

Díky moc..

Re: Poruchové Siemens vstřiky

(siemens-live, 12. 6. 2017 20:44)

Dobrý den,

vstřikovače s označením 073T jsou náhrady za původní 073D.
Každopádně jak jsem již psal v úvodu, bohužel jsem měl tu čest již opravovat i tyto, které byly také ve zkratu, takže se také na ně 100 procentně spolehnout nemůžete. Preventivní opravou docílíte doživotní funkčnost vstřikovače po el.stránce.
Zkušenosti máme již 7.rokem a doposud bez reklamace.

Re: Re: Poruchové Siemens vstřiky

(R line, 2. 7. 2017 15:39)

Jste si jist,ze 073T je puvodne 073D ? Ne nahodou 073M ? Jako profikovi by se Vam.tohle plest nemelo..

Re: Re: Re: Poruchové Siemens vstřiky

(siemens-live, 1. 8. 2017 15:11)

Zdravím,

omlouvám se, tenkrát bylo asi také takové horko jako dnes :o) Každopádně 073T jsou náhrady za 073M a 073S jsou náhrady za 073D.
Ještě jednou omluva za mystifikaci. Případně volejte, kdyby něco.

novy vstrik a porad nejde na 4valce

(Michal , 5. 4. 2018 19:09)

Zdravim , nevime si rady s novym vstrikem v Passatu 2007 125kw BMR . Mame overeny servisem vstrik , kabely zmerene , vsechny utahovaci momenty spravne a motor stale chyta jen na tri valce . Zkouseli jsme odvzdusnit , proturovat motor ale porad nic . Je treba sparovat novy vstrik pomoci diagnostiky ? Jinak nevim kde delame chybu .

Diky Michal S.

Re: novy vstrik a porad nejde na 4valce

(siemens-live.cz, 9. 4. 2018 20:41)

Dobrý den,

přes diagnostiku se nic párovat/kódovat nemusí. Jednotka si s tím poradí. Zkuste prohodit vstřik třeba se vstřikem z vedlejšího válce. Pokud bude závada stejná, je to vstřikem. Jaké má označení tento nový vstřik a jaké ty stávající?

Odpověd

(Nedopita, 14. 12. 2016 3:28)

Proč tu máte možnost komentovat když na komentář nikdo nereaguje? !!

Re: Odpověd

(kirman martin, 26. 3. 2018 12:41)

dobry den, mam dotaz. vw passat 2.0 tdi 103kw
diagnostika pise vadny ventil/vstrik hlava valce 4- zkrat na plus nebo kostru. musim vstrik vymenit nebo da se ještě opravit, nebo je to ventil. auto nastartuju bez problemu ale poslední dobou auto při seslapnuti pedalu na 3,4,5,6ku zacne cukat jako kdyby jelo na 3valce. jednou ci dvakrát napsalo motor do dilny ale za cca 5 minut slo zas nastartovat. nevite co stim. dik za odpověď.