Jdi na obsah Jdi na menu

Otázky a odpovědi

Zde uvádějte Vaše otázky ohledně problematiky těchto vstřikovačů a všeobecně závad na motorech 2,0tdi PPD/CR.

Komentáře

Přidat komentář

Přehled komentářů

Re: 2.0 tdi 125 kw - BMR - P1264 a dlouhe prvni starty

(siemens-live.cz, 2. 4. 2019 14:54)

Dobrý den,

pokud jsi jste 100% jistý, že nemůže být chyba v o-kroužcích, případně vymačkaném uložení(kolik máte najeto?), zaměřil bych se na žhavicí svíčky, zda jsou všechny o.k. Pokud už budete mít sundané ventilové víko, zkuste napružit konektory na vstřikovačích(kvůli zmiňované chybě P1264). Pokud bude vše toto zkontrolované, zaměřil bych se na tandemové čerpadlo, jelikož zde se může také ztrácet tlak paliva.

2.0 tdi BMR

(Tomo, 30. 12. 2018 23:30)

Dobry den.
1 mam takyto problem auto ma problem pri prvom starte
dlhsie toci. potom ked nabehne tak startuje na supu.
2 sprava sa cudne niekedy strasne dymi a cuka na volnobehu.

dakuejm.

Re: 2.0 tdi BMR

(siemens-live.cz, 2. 1. 2019 14:47)

Dobrý den,

zkusil bych nejdříve vyměnit o-kroužky na vstřikovačích.
Někde se evidentně ztrácí tlak nafty.
Pokud cukání a dým na volnoběhu je po prvním startu, tak je to zpravidla zavzdušněním paliv.soustavy v hlavě.
Ideálně vyndat vstřikovače, kouknout na dosedací plochy, zda není některý vstřik podfouklý a pokud není, tak dát nové o-kroužky a mělo by to zase šlapat.
A případně ještě napružit konektory na vstřikovačích.

Re: Re: 2.0 tdi BMR

(siemens-live.cz, 2. 1. 2019 22:00)

-zdravim ano vstrekovace boli demontovane a mal som ich na tlakovej skuske boli dobre. tak tam sa uz menia potom automticky uz tie kruzky ci sa mylim?? ale zase ma nabehane 270 000 a neveim ci su tie vstreky povodne alebo nie. teraz uz toci toci raz naskoci raz vybije baterku.
- musim cez kable nastartovat ale tocit dlho, nevadi to tomu autu, nepokazim to? dakujem

Re: Re: Re: 2.0 tdi BMR

(siemens-live.cz, 3. 1. 2019 20:22)

Dobrý den, v dnešní době nic automaticky neprobíhá.
Musíte se zeptat, kdo Vám tam vstřikovače zpětně montoval. Každopádně doporučuji při montáži dát nové o-kroužky a šrouby, jinak není nic 100 procentní. Maximálně může při tomto delším startování odejít startér. Doporučuji proto max. 10s. startovat s 30s pauzou. Přeci jen při startovacích otáčkách není zajištěno dostatečné mazání.
Ideálně zkuste dát nové o-kroužky a pokud by to nepomohlo, tak se podívat na tandemové čerpadlo, zda nejsou úniky i tam.

Re: Re: Re: Re: 2.0 tdi BMR

(2,0 tdiBMR, 10. 3. 2019 9:02)

1- zdvarim Vas tak tak to dyme ie a cukanie bolo zapricinene triskou na 3 valci tu som vymenil aj kabelaz ku vstrekom. auto prestalo dymit a cuakt.
2- zatial som urobil 1300km a zase citim take mierne chvenie co to moze byt zeby dalsi vstrek dakujem ..??

Re: Re: Re: Re: Re: 2.0 tdi BMR

(siemens-live.cz, 25. 3. 2019 9:25)

Dobrý den,

pokud je to chvění v zátěži(pod plynem), tak to může být opět nějaký podfukující vstřikovač, případně i zanesený palivový filtr.

2,0 TDI PD RS

(Vladimír, 11. 3. 2019 23:46)

Dobrý den občas se mi stává že když mám auto ohřáté tak při volnoběhu když stojí tak volnoběh nejde čisté a občas cukne v motoru. Když to dělalo posledně tak jsem obešel auto a při poslechu u výfuku bylo slyšet jak Kucka . Když jsem vzal telefon že to nahraju tak to na potvoru přestalo. Co by to mohlo být děkuji.

Re: 2,0 TDI PD RS

(siemens-live.cz, 25. 3. 2019 9:22)

Dobrý den,

může být bohužel vícero příčin:
-špatný kontakt na el.kabelové liště ke vstřikovačům
-možné podfouknutí spalin u vstřikovače
-mechanická závada na vstřikovači
-netěsnost v uložení vstřikovače(poškozený o-kroužek, vymačkané uložení)
-zanesený palivový filtr
-načaté tandemové čerpadlo
atd....

Test/repase

(Miroslav Doubek, 14. 3. 2019 14:59)

Dobrý den,
je možné otestovat tyto vstřily pro motor BMN 125kw popřípadě repasovat? Zaslal jsem tyto vstřiku do největší firme zabývající se testováním a bylo mi zděleno, že tyto vstřiky nelze testovat a že neví o žádné firmě, která má možnost je vůbec otestovat. Děkuji za reakci.

Re: Test/repase

(siemens-live.cz, 25. 3. 2019 8:58)

Dobrý den,

s těmito vstřikovači je všeobecně problém z důvodu absence náhradních dílů pro mechanickou repasi.
Pár firem na otestování těchto vstřikovačů v ČR určitě najdete, ale je jich opravdu minimu. My "repasujeme" pouze elektrickou část vstřikovače(piezoelement). Nevím, jaký máte konkrétně problém, kdyžtak mi zavolejte a pokusíme se najít řešení.

Výměna vstriku

(Jahoda, 29. 12. 2017 21:59)

Dobrý den,

Mám Octavií 2 rs 2.0 Tdi pd

Na aute mi odešel jeden vstrik.

Vstrik jsem nechal opravit , všechny ultrazvukem vyčistit , pregumickovat.

Po výměně vstriku auto nejde nastartovat , auto pouze toci 2x-4x už vypadalo jako ze by mohlo chytnout ale nic , rozvody- Ok, liťsta vstriku nova, čerpadla Ok, diagnostika čistá .

Po roztazeni na laně auto po chvilce chytlo ale vypadalo to jako když běží na 3 hrnky, po lehkém přidání plynu chciplo a neslo natočit ,

Nevíte co by to mohlo být ??

Děkuji za odpoved

Re: Výměna vstriku

(TExas, 8. 1. 2018 19:57)

Řešil jsem před svátky bohužel to samé. Naneštěstí 3 vstřiky mrtvé mechanicky, 1 elektronicky. Příznaky téměř to samé, až na to, že mi to takhle 2x zdechlo v křižovatce.... tady v ČR to nikdo nebyl schopnej opravit, všude jen bohužel to, že opravují elektronické chyby....nakonec jsem se hnal firmu v polsku, která dělá repas i mechanických závad a podařilo se za to docela rozumné peníze.

Re: Re: Výměna vstriku

(siemens-live, 23. 1. 2018 19:26)

Dobrý den, můžete sem dát kdyžtak kontakt na Polskou firmu?

Re: Re: Re: Výměna vstriku

(Dominik, 4. 1. 2019 20:32)

Zdravím, mám taky podobný problém.. jediná firma v Polsku co jsem našel je wtryskinowak, jsou to oni? Díky

Re: Re: Re: Re: Výměna vstriku

(siemens-live.cz, 7. 1. 2019 14:10)

Dobrý den,

bohužel neznám.
Jaký máte přesně s autem problém?

A4 BRD

(Jan, 3. 12. 2018 12:46)

Dobrý den,
dotaz na motor 125kW BRD od audi. Na volnoběh motor 'kucká' a na otáčkoměru kmitají otáčky (docela logické), než se zahřeje tak hulí bíle a má zvýšenou spotřebu na volnoběh. Diag jediné co ukazuje tak je ve fázi 'kuckání' a hulení je špatné hodnoty na prvním válci na vstřiku a společně s tím i váha vzduchu ukazuje špatné hodnoty. Váha vzduchu by měla být vpohodě. Potřeboval bych nějaké návrhy co by to mohlo být nikdo si s tím neví rady.
Předem za návrhy děkuji :)

Re: A4 BRD

(siemens-live.cz, 4. 12. 2018 14:22)

Dobrý den,

jen pro začátek. Žhavicí svíčky jsou o.k.?
Jak dlouho od nastartování studeného motoru toto trvá?
Případně zkusit sundat ventilové víko a napružit konektory u tohoto vstřiku. Pokud nepomůže, tak vstřikovač vyndat a kouknout na dosedací plochu, zda nedošlo k podfouknutí spalinami. Pokud bude dosedací plocha v pořádku, na zkoušku prohodit tento vstřik se vstřikem na druhém válci a pokud chyba bude cestovat, tak bude bohužel vadný vstřikovač. Minulý týden jsem řešil zrovna to samé. Namontoval jsem rezervní, co měl majitel a byl klid.

Re: Re: A4 BRD

(Jan, 4. 12. 2018 18:11)

Žhavící svíčky o.k. výměna v srpnu.
Čas asi nejsem schopný odhadnout, ale začne to jakmile se začne zvedat teplota a jakmile se zahřeje na 90 tak problém ustane.
Otestuji prohození vstřiků mezi sebou.
Děkuji za radu

Re: Re: Re: A4 BRD

(Jan, 22. 12. 2018 18:28)

Tak problém cestoval... bohužel po testech vstřikovačů se ale zjistilo, že není špatný 1 na prvním válci který dorovnával vetším dávkováním nafty, ale zbylé 3 ... bohužel mi bylo i sděleno, že všechny 3 poškozené vstřikovače nelze opravit... chci se zeptat zda se lze dostat do tohoto stavu nebo zda jdou repasovat vždy? Ještě nemám protokol, takže nemůžu ani napsat co je v protokolu z testů až ho budu mít v ruce přeposlal bych informace zda jsou opravdu vstřikovače neopravitelné nebo zda je lze opravit


« předchozí

1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9

následující »