Jdi na obsah Jdi na menu
 

Otázky a odpovědi

Zde uvádějte Vaše otázky ohledně problematiky těchto vstřikovačů a všeobecně závad na motorech 2,0tdi PPD/CR.

 

Komentáře

Přidat komentář

Přehled komentářů

siemens-live.cz - Re: P2002-006 - efektivita na spodni mezi

Dobrý den,

pokud Vám nemizí voda ani olej, vypadá to na nespálenou naftu, která by měla částečně shořet průchodem přes katalyzátor. 100% regenerace bez funkčního katalyzátoru neproběhne tudíž dokonale. Může mít za následek právě zvýšenou kouřivost při regeneraci.
Případně zjistit funkčnost čidel na DPF.

Jozef - Cuka na volnobeh po ohrani a traseni celým autem při 3 4 5 6rychlosti

Dobrý den,chci se zeptat mám problém měl jsem prasklou hlavu po namontováni “nový”srovnana zabrouseni ventily nový o kroužky na stříkovacich zle starty padání nafty?postupne vymeneni všechny Vstriky problém stále přetrvává nafta v oleji není..včera vyměněn poslední 4.vstrik auto v zatazi strašně trase vibruje cele

siemens-live.cz - Re: Cuka na volnobeh po ohrani a traseni celým autem při 3 4 5 6rychlosti

Dobrý den,

viděl bych to dosedací plochy pro vstřikovače. Hlava byla opravdu nová? Nejednalo se o repas? takto se projevuje podfouknutí vstřikovačů.

Jozef - Re: Re: Cuka na volnobeh po ohrani a traseni celým autem při 3 4 5 6rychlosti

Dobrý den jedna se o starší hlavu odtlakovana zabrousene ventil nove gufera po založení do auta +původní Vstriky ,začali dlouhé starty jako kdy by byla padla nafta..chytlo ale na všechno válce.po změření hodnot Vstriku postupně všechno vymenene za jiné starší..nastavení váčky vstriku a po výměně posledního v neděli auto zacalo třást vibrovat po skouseni na místě víc než 3000otacek nedal asi až na po 4.po uvolnění plynu..je to cele divné před výměnou hlavy to nikdy nedělalo chytalo na brnk a teď tohle..už fakt nevím co vyzkoušet.nafta v oleji není hladina stále stejná,starty děs pokym natáhne naftu..a do toho ještě ty vibrace

Tomáš Vyžrálek - vw golf 5 2.0 tdi 125kw

dobrý den měl bych otázku ohledně mých vstřiků 03G130073T kod motoru BMN. 125kw. když jsem je měl v autě začalo to strašně kouřit, bílí kouř, diagnostika ukazala že dva jsou špatné, tak jsme je poslaly do jedne firmy do prahy a tam zjistily že jsou špatné všechny 4, řekli mi že jsou malé dávky ve všech směrech. moje otázka teda zní pujde to opravit?? nerad bych dával 30 tisíc za nove. děkuji za vaši odpověd a váš čas.

siemens-live.cz - Re: vw golf 5 2.0 tdi 125kw

Dobrý den,

bílý kouř je častá závada u těchto 125kW verzí. Mám osobně vyzkoušeno, že po instalaci všech nových vstřikovačů problém i tak nezmizel, vše bylo jako s původními. Kouřilo naprosto stejně. Šel bych po nastavení rozvodů, zaslepení egr(na zkoušku). Z ostatních diskuzí byla příčina ve špatném katalyzátoru, v dalším případě i gufera na ventilech a v dalším i pístní kroužky...

Jiří - Vstřiky 2.0 125kw audi a4 2007

Dobrý den. Chtěl bych se zeptat na kolik zhruba vychází repas vstriku. Zatím větší problém nemám ale občas se my zda ze auto jakoby cuklo a v tomto chladném obdoby se objevuje Bílí kouř. Děkuji za odpověď

siemens-live.cz - Re: Vstřiky 2.0 125kw audi a4 2007

Dobrý den,

oprava el.části vstřikovače vychází na 2,5tis.kč, v případě opravy 4ks. je cena 8tis.

Jozef - Cuka na volnobeh po ohrani a traseni celým autem při 3 4 5 6rychlosti

Dobrý den,chci se zeptat mám problém měl jsem prasklou hlavu po namontováni “nový”srovnana zabrouseni ventily nový o kroužky na stříkovacich zle starty padání nafty?postupne vymeneni všechny Vstriky problém stále přetrvává nafta v oleji není..včera vyměněn poslední 4.vstrik auto v zatazi strašně trase vibruje cele

Novak - octavia IIrs 125kw

Dobrý den, mám octavii IIrs 125kw pd, auto startuje na ,drb" ale po zahřátí motoru cca.deseti minutách jízdy mi motor zcela zhasne. Deje se to i při stani na křižovatce. Motor také za jizdy neskutecne vibruje.Neni to ale při kazde jizde. V servisu mi rekli, ze asi vstrikovace. Muzete prosim sdelit vas názor cim by tohle mohlo byt? Cerpadlo v nadrzi nove filtry také vymeneny. Hodnoty na pdf filtru v norme.

siemens-live.cz - Re: octavia IIrs 125kw

Dobrý den,

pravděpodobně dochází k podfouknutí vstřikovačů.
Kdyžtak mi zavolejte a vyřešíme.

Pavel - Octavia 2 RS třepání auta

Zdravím,
Mám Škoda Octavia RS Combi II 2,0TDi 16V 125kW kod motoru Bmn,najeto přibližně 190 000km

Při jízdě po dosažení 2000 otáček se mi rostřepe celé auto...jakmile přesáhnu 3100 otáček auto se uklidní...ještě důležité info..na 1 a 2 rychlostním stupni to nedělá..pouze 3,4,5,6...
Začalo to po výměně všech čtyřech vstrikovačů koupených z autovrakoviště.Původní vstřikovače byli rozlámané od vahadel kvůli velké vůli. Na vstřikách nové gumičky. Ranní start trošku delší,jinak potom chytá na drc.
Děkuji moc za radu

Pavel - Re: Octavia 2 RS třepání auta

Ještě jsem zapoměl,že v motorové jednotce občas vyskočí závada 004711-ventil pumpy-trysky: valec 3 (N242): meze regulace překročeny P1267-006-zkrat na plus - sporadická

siemens-live.cz - Re: Re: Octavia 2 RS třepání auta

Dobrý den,

pravděpodobně vznikla při montáži nějaká nětěsnost v dosedací ploše mezi vstřikovačem a hlavou a spaliny se derou skrz. Pokud máte 100% jistotu, že jsou vstřikovače v pořádku, bude to určitě tímto.

Milan - A4 Q 2 TDI 125KW - BRD

Dobrý den ,
před několika dny jsem dovezl výše uvedený vůz. V Německu při krátké projížďce se problém neprojevil, navíc byly provedeny servisní úkony , jako např. výměna oleje , EGR ventilu atp. , takže auto zkrátka na podvalu dorazilo do ČR. Až tady jsem zaznamenal po cca 10ti minutách po nastartování a 5ti minutové jízdě bílý kouř a byla cítit spálenina . Ještě nebyla ani ohřátá " voda ". Jízda normální , ale později při zahřátém motoru na volnoběh mírně kolísaly otáčky doprovázené zachvěním motoru i kabiny.. Neděje se tak ale každou jízdu...Indicie napovídají , že bych si měl eventuelně domluvit kontrolu a případné čištění vstřikovačů u vás na dílně ? :) Díky za info .

Ondřej - octavia RS 125 kww

Dobrý den, mám problém s octávií RS. Auto mi několikrát nahlásilo že mám zanešený DPF a nešel ani zregenerovat, tak mi chybu museli vymazat a diagnostice zjistili, že DPF je v pořádku a za zanešení DPF mohou vstřiky. Bohužel si již nepamatuju jaké hodnoty mi na vstřikách naměřili je to už nějakou dobu ale auto mi na volnoběh občas cuká, nedrží stálé otáčky, pociťuji menší výkon auta a občas cukne i za jízdy. Startování je v pořádku, auto nekouří, dvakrát mi spadlo do nouzového režimu ale po opětovném nastartování bylo zase ok. Najeto mám 213 tis. Můžete mi poradit co s tím ? Bude na vinně mechanická závada nebo elektronika ? děkuji

siemens-live.cz - Re: octavia RS 125 kww

Dobrý den,

jaká byla chyba v jednotce motoru?
Zkontroloval bych průchodnost a funkčnost egr ventilu, naklápění lopatek, případně zkusit ještě napružit konektory na vstřikovačích.

Václav - Podfouklý vstřík

Dobrý den, mám u R SCENIC III motor 1,9 Dci F9Q P 8 podfouklý jeden vstřik, opravu mám dohodnutou na příští týden, mohu s autem jezdit, aniž bych poškodil motor?
Děkuji

siemens-live.cz - Re: Podfouklý vstřík

Dobrý den,

poškodit by se nic nemělo, pokud podfouknutí není nijak extrémní(snížený výkon, kouřivost, špatné starty atd..)

Kocourek - 2.0 tdi BMN

Dobrý den, mám problém s Octávií. Vozidlo několik měsíců stálo a teď při startování se muselo točit na 2x až na 3x. Nechytnul hned na všechny válce, ale postupně. Po nastartování motor neměl úplně pravidelný chod, ale výkon v pořádku po ohřátí. Když jsem pak motor ,,chcípnul,, a nechal déle jak 3/4 hodiny tak jsem musel zas točit 3x než zase chytil. palivová soustava by měla být v pořádku, novej ,,palivák,, a zkoušely se i jiné čerpadla, voda ani olej nemizí. Teď motor nestartuje vůbec. Myslíte, že to můžou dělat vstřiky? Děkuji za odpověď..



 


Statistiky

Online: 2
Celkem: 384330
Měsíc: 6130
Den: 156