Jdi na obsah Jdi na menu

Otázky a odpovědi

Zde uvádějte Vaše otázky ohledně problematiky těchto vstřikovačů a všeobecně závad na motorech 2,0tdi PPD/CR.

Komentáře

Přidat komentář

Přehled komentářů

Re: Passat b6 2.0tdi 100kw BMA

(siemens-live.cz, 10. 2. 2020 7:58)

Dobrý den,

vstřikovač s označením 03G130073G je vstřikovač Bosch, který nemá v tomto typu motoru co dělat. Pokud jste tam měl 03G130073S, tak by jste měl opět sehnat pouze a jen tento, případně 03G130073SX. Vy mýte vstřikovače Siemens, které jsou ovládané piezoelementem a namontovali jste vstřikovač Bosch, který je ovládaný cívkou. Vlastní konstrukce vstřikovače je podobná, ale zaměnit se nedá.

Re: Re: Passat b6 2.0tdi 100kw BMA

(Patrik, 10. 2. 2020 20:03)

Zdravim, pomýlil som sa v označení, 073D...ani ten tam nemôže byť?

Re: Re: Re: Passat b6 2.0tdi 100kw BMA

(Patrik, 10. 2. 2020 21:49)

Dal som tam ten starý vstrek 073S a na voľnobehu ide na všetky 4 valce, no keď sa zohreje motor a idem na ňom tak nejde do vykonu a začína ísť pomaly na 3 valce a začne dymiť

Re: Re: Re: Re: Passat b6 2.0tdi 100kw BMA

(siemens*live.cz, 11. 2. 2020 12:02)

Dobrý den,

aby byla opravdu jistota, ideálně nechat všechny vstřiky zkontrolovat na stolici a vyměnit kabelovou lištu ke vstřikovačům. Předtím zkuste tento vadný vstřik prohodit s jiným, jestli bude i chyba cestovat. Případně může být problém s vymačkaným sedlem v hlavě. Vyndejte je všechny a koukněte, zda některý nepodfukuje.(jsou vidět zčernalá místa od spalin u dosedací plochy)

Re: Re: Re: Re: Re: Passat b6 2.0tdi 100kw BMA

(Patrik, 11. 2. 2020 12:15)

Dobrý deň, bol som s tým jazdiť a auto už ide normálne na 4 valce len nejde moc do výkonu, vypisovalo chybu v plniacom tlaku čiže turbo nezopne pri nízkom tlaku, intercooler je prasknutý a váha vzduchu vyhodilo chybu, je možné že tým intercoolerom a váhou vzduchu sa výrazne zníži výkon? Spotreba už je vporiadku ani tak hrozne nedymi do 3 tisic otáčok

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Passat b6 2.0tdi 100kw BMA

(siemens-live.cz, 12. 2. 2020 10:43)

Pokud je prasklý intercooler, doporučuji ihned řešit. Turbo bude dostávat pokyn k dosažení požadovaného tlaku, což znamená, že se bude přetáčet a hrozí jeho zničení. Váha bude taky vypisovat nesmysly a nástup turba bude samozřejmě pomalejší, vzhledem k netěsnosti na IC.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Passat b6 2.0tdi 100kw BMA

(Patrik, 12. 2. 2020 19:08)

Vďaka, vyriešené... ešte sa muselo egr zapchať lebo turbo tlačilo až od 2700otacok a strašne dymilo...teraz ťahá krásne od najnižších otáčok a už tak moc nedymi ale aj tak mi vyhodilo kontrolku motora s popisom "emise do dilny" ...a egr neplanujem kupovať druhé, dá sa ešte toto dymenie a kontrolka dať preč až stále nevyskakuje?

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Passat b6 2.0tdi 100kw BMA

(siemens-live.cz, 21. 2. 2020 11:04)

Dobrý den,
pokud jste EGR zaslepil, tak to jednotka pozná a kontrolka se rozsvítí. Musel by Vám někdo v jednotce softwarově EGR vypnout.

2.0TDI 125kw BMN

(Martin, 21. 1. 2020 1:10)

Dobrý den, mám Tourana 2007 170t. najeto. Trápí mě studené starty,čím auto déle stojí (více jak cca10hodin) blbě startuje. Za tepla krásně na drc. Diagnostika m la jednou hlášku vadu vstřiku ale nyní po smazání ne.Mohou to být třeba špatné těsnění na vstřikách nebo zhaviče? Děkuji moc.

Re: 2.0TDI 125kw BMN

(siemens-live.cz, 24. 1. 2020 8:42)

Dobrý den,

zkontrolujte, jestli opravdu žhaví a všechny žhavicí svíčky jsou v pořádku. Pokud je toto o.k., vyndat vstřikovače a přegumičkovat. Buď jsou špatné žhavičky nebo padá nafta. Pokud i po přegumičkování budou ranní starty špatné, zkontrolujte tandemové čerpadlo.

Touran 2.0tdi BMN

(Ondřej, 9. 1. 2020 0:02)

Auto po studeným startu občas i za tepla kucká, cca před dvěmi měsíci jsem měnil dpf (starý se rozsypal) a zároveň pak i chladič zpětného vedení výfukových plynů, teď pro změnu opět praskl chladič zpětného vedení, chtěl bych otestovat vstriky, děláte tedy opravy jen elektrické části nebo i mechanické? Nesetkali jste se s tímto problémem?

Re: Touran 2.0tdi BMN

(siemens-live.zc, 13. 1. 2020 9:16)

Dobrý den,

opravuji pouze el.část vstřikovače.
Zkuste napružit konektory ke vstřikovačům a při té příležitosti zkontrolujte žhav.svíčky.

P2002-006 - efektivita na spodni mezi

(Eresak, 4. 1. 2020 17:49)

Dobrý den

Mám na mojí Octavia 2.0 TDI 125 kW BMN poruchu a nedaří se mi najít příčinu čím by to mohlo byt. Když dám chybu smazat zase se za chvíli objeví. Na palubovce svítí spirála + DPF.

008194 - filtr pevnych castic rada valcu 1
P2002-006 - efektivita na spodni mezi

Tento rok jsem nechal na autě měnit rozvody a olej. Po výměně jsem cítil jak motor krásně šlape a táhne. Po ujetí 150 km se za mnou objevil modrý kouř a následně bílý. Na palubovce mi naskočil DPF, jel jsem to projet po dálnici, ale regenerace ne a ne proběhnout. Potom to spadlo do nouzaku.

Bílý kouř se objevuje při regeneraci. Je to nespalena nafta?

Re: P2002-006 - efektivita na spodni mezi

(siemens-live.cz, 13. 1. 2020 9:13)

Dobrý den,

pokud Vám nemizí voda ani olej, vypadá to na nespálenou naftu, která by měla částečně shořet průchodem přes katalyzátor. 100% regenerace bez funkčního katalyzátoru neproběhne tudíž dokonale. Může mít za následek právě zvýšenou kouřivost při regeneraci.
Případně zjistit funkčnost čidel na DPF.

Cuka na volnobeh po ohrani a traseni celým autem při 3 4 5 6rychlosti

(Jozef , 2. 12. 2019 17:02)

Dobrý den,chci se zeptat mám problém měl jsem prasklou hlavu po namontováni “nový”srovnana zabrouseni ventily nový o kroužky na stříkovacich zle starty padání nafty?postupne vymeneni všechny Vstriky problém stále přetrvává nafta v oleji není..včera vyměněn poslední 4.vstrik auto v zatazi strašně trase vibruje cele

Re: Cuka na volnobeh po ohrani a traseni celým autem při 3 4 5 6rychlosti

(siemens-live.cz, 3. 12. 2019 8:14)

Dobrý den,

viděl bych to dosedací plochy pro vstřikovače. Hlava byla opravdu nová? Nejednalo se o repas? takto se projevuje podfouknutí vstřikovačů.

Re: Re: Cuka na volnobeh po ohrani a traseni celým autem při 3 4 5 6rychlosti

(Jozef, 3. 12. 2019 11:27)

Dobrý den jedna se o starší hlavu odtlakovana zabrousene ventil nove gufera po založení do auta +původní Vstriky ,začali dlouhé starty jako kdy by byla padla nafta..chytlo ale na všechno válce.po změření hodnot Vstriku postupně všechno vymenene za jiné starší..nastavení váčky vstriku a po výměně posledního v neděli auto zacalo třást vibrovat po skouseni na místě víc než 3000otacek nedal asi až na po 4.po uvolnění plynu..je to cele divné před výměnou hlavy to nikdy nedělalo chytalo na brnk a teď tohle..už fakt nevím co vyzkoušet.nafta v oleji není hladina stále stejná,starty děs pokym natáhne naftu..a do toho ještě ty vibrace

vw golf 5 2.0 tdi 125kw

(Tomáš Vyžrálek, 27. 11. 2019 7:46)

dobrý den měl bych otázku ohledně mých vstřiků 03G130073T kod motoru BMN. 125kw. když jsem je měl v autě začalo to strašně kouřit, bílí kouř, diagnostika ukazala že dva jsou špatné, tak jsme je poslaly do jedne firmy do prahy a tam zjistily že jsou špatné všechny 4, řekli mi že jsou malé dávky ve všech směrech. moje otázka teda zní pujde to opravit?? nerad bych dával 30 tisíc za nove. děkuji za vaši odpověd a váš čas.

Re: vw golf 5 2.0 tdi 125kw

(siemens-live.cz, 3. 12. 2019 8:20)

Dobrý den,

bílý kouř je častá závada u těchto 125kW verzí. Mám osobně vyzkoušeno, že po instalaci všech nových vstřikovačů problém i tak nezmizel, vše bylo jako s původními. Kouřilo naprosto stejně. Šel bych po nastavení rozvodů, zaslepení egr(na zkoušku). Z ostatních diskuzí byla příčina ve špatném katalyzátoru, v dalším případě i gufera na ventilech a v dalším i pístní kroužky...

Vstřiky 2.0 125kw audi a4 2007

(Jiří , 28. 11. 2019 20:54)

Dobrý den. Chtěl bych se zeptat na kolik zhruba vychází repas vstriku. Zatím větší problém nemám ale občas se my zda ze auto jakoby cuklo a v tomto chladném obdoby se objevuje Bílí kouř. Děkuji za odpověď


« předchozí

1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9

následující »