Jdi na obsah Jdi na menu
 

Otázky a odpovědi

Zde uvádějte Vaše otázky ohledně problematiky těchto vstřikovačů a všeobecně závad na motorech 2,0tdi PPD/CR.

 

Komentáře

Přidat komentář

Přehled komentářů

siemens*live.cz - Re: Re: Re: Re: Passat b6 2.0tdi 100kw BMA

Dobrý den,

aby byla opravdu jistota, ideálně nechat všechny vstřiky zkontrolovat na stolici a vyměnit kabelovou lištu ke vstřikovačům. Předtím zkuste tento vadný vstřik prohodit s jiným, jestli bude i chyba cestovat. Případně může být problém s vymačkaným sedlem v hlavě. Vyndejte je všechny a koukněte, zda některý nepodfukuje.(jsou vidět zčernalá místa od spalin u dosedací plochy)

Patrik - Re: Re: Re: Re: Re: Passat b6 2.0tdi 100kw BMA

Dobrý deň, bol som s tým jazdiť a auto už ide normálne na 4 valce len nejde moc do výkonu, vypisovalo chybu v plniacom tlaku čiže turbo nezopne pri nízkom tlaku, intercooler je prasknutý a váha vzduchu vyhodilo chybu, je možné že tým intercoolerom a váhou vzduchu sa výrazne zníži výkon? Spotreba už je vporiadku ani tak hrozne nedymi do 3 tisic otáčok

siemens-live.cz - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Passat b6 2.0tdi 100kw BMA

Pokud je prasklý intercooler, doporučuji ihned řešit. Turbo bude dostávat pokyn k dosažení požadovaného tlaku, což znamená, že se bude přetáčet a hrozí jeho zničení. Váha bude taky vypisovat nesmysly a nástup turba bude samozřejmě pomalejší, vzhledem k netěsnosti na IC.

Patrik - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Passat b6 2.0tdi 100kw BMA

Vďaka, vyriešené... ešte sa muselo egr zapchať lebo turbo tlačilo až od 2700otacok a strašne dymilo...teraz ťahá krásne od najnižších otáčok a už tak moc nedymi ale aj tak mi vyhodilo kontrolku motora s popisom "emise do dilny" ...a egr neplanujem kupovať druhé, dá sa ešte toto dymenie a kontrolka dať preč až stále nevyskakuje?

siemens-live.cz - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Passat b6 2.0tdi 100kw BMA

Dobrý den,
pokud jste EGR zaslepil, tak to jednotka pozná a kontrolka se rozsvítí. Musel by Vám někdo v jednotce softwarově EGR vypnout.

Martin - 2.0TDI 125kw BMN

Dobrý den, mám Tourana 2007 170t. najeto. Trápí mě studené starty,čím auto déle stojí (více jak cca10hodin) blbě startuje. Za tepla krásně na drc. Diagnostika m la jednou hlášku vadu vstřiku ale nyní po smazání ne.Mohou to být třeba špatné těsnění na vstřikách nebo zhaviče? Děkuji moc.

siemens-live.cz - Re: 2.0TDI 125kw BMN

Dobrý den,

zkontrolujte, jestli opravdu žhaví a všechny žhavicí svíčky jsou v pořádku. Pokud je toto o.k., vyndat vstřikovače a přegumičkovat. Buď jsou špatné žhavičky nebo padá nafta. Pokud i po přegumičkování budou ranní starty špatné, zkontrolujte tandemové čerpadlo.

Ondřej - Touran 2.0tdi BMN

Auto po studeným startu občas i za tepla kucká, cca před dvěmi měsíci jsem měnil dpf (starý se rozsypal) a zároveň pak i chladič zpětného vedení výfukových plynů, teď pro změnu opět praskl chladič zpětného vedení, chtěl bych otestovat vstriky, děláte tedy opravy jen elektrické části nebo i mechanické? Nesetkali jste se s tímto problémem?

siemens-live.zc - Re: Touran 2.0tdi BMN

Dobrý den,

opravuji pouze el.část vstřikovače.
Zkuste napružit konektory ke vstřikovačům a při té příležitosti zkontrolujte žhav.svíčky.

Eresak - P2002-006 - efektivita na spodni mezi

Dobrý den

Mám na mojí Octavia 2.0 TDI 125 kW BMN poruchu a nedaří se mi najít příčinu čím by to mohlo byt. Když dám chybu smazat zase se za chvíli objeví. Na palubovce svítí spirála + DPF.

008194 - filtr pevnych castic rada valcu 1
P2002-006 - efektivita na spodni mezi

Tento rok jsem nechal na autě měnit rozvody a olej. Po výměně jsem cítil jak motor krásně šlape a táhne. Po ujetí 150 km se za mnou objevil modrý kouř a následně bílý. Na palubovce mi naskočil DPF, jel jsem to projet po dálnici, ale regenerace ne a ne proběhnout. Potom to spadlo do nouzaku.

Bílý kouř se objevuje při regeneraci. Je to nespalena nafta?

siemens-live.cz - Re: P2002-006 - efektivita na spodni mezi

Dobrý den,

pokud Vám nemizí voda ani olej, vypadá to na nespálenou naftu, která by měla částečně shořet průchodem přes katalyzátor. 100% regenerace bez funkčního katalyzátoru neproběhne tudíž dokonale. Může mít za následek právě zvýšenou kouřivost při regeneraci.
Případně zjistit funkčnost čidel na DPF.

Jozef - Cuka na volnobeh po ohrani a traseni celým autem při 3 4 5 6rychlosti

Dobrý den,chci se zeptat mám problém měl jsem prasklou hlavu po namontováni “nový”srovnana zabrouseni ventily nový o kroužky na stříkovacich zle starty padání nafty?postupne vymeneni všechny Vstriky problém stále přetrvává nafta v oleji není..včera vyměněn poslední 4.vstrik auto v zatazi strašně trase vibruje cele

siemens-live.cz - Re: Cuka na volnobeh po ohrani a traseni celým autem při 3 4 5 6rychlosti

Dobrý den,

viděl bych to dosedací plochy pro vstřikovače. Hlava byla opravdu nová? Nejednalo se o repas? takto se projevuje podfouknutí vstřikovačů.

Jozef - Re: Re: Cuka na volnobeh po ohrani a traseni celým autem při 3 4 5 6rychlosti

Dobrý den jedna se o starší hlavu odtlakovana zabrousene ventil nove gufera po založení do auta +původní Vstriky ,začali dlouhé starty jako kdy by byla padla nafta..chytlo ale na všechno válce.po změření hodnot Vstriku postupně všechno vymenene za jiné starší..nastavení váčky vstriku a po výměně posledního v neděli auto zacalo třást vibrovat po skouseni na místě víc než 3000otacek nedal asi až na po 4.po uvolnění plynu..je to cele divné před výměnou hlavy to nikdy nedělalo chytalo na brnk a teď tohle..už fakt nevím co vyzkoušet.nafta v oleji není hladina stále stejná,starty děs pokym natáhne naftu..a do toho ještě ty vibrace

Tomáš Vyžrálek - vw golf 5 2.0 tdi 125kw

dobrý den měl bych otázku ohledně mých vstřiků 03G130073T kod motoru BMN. 125kw. když jsem je měl v autě začalo to strašně kouřit, bílí kouř, diagnostika ukazala že dva jsou špatné, tak jsme je poslaly do jedne firmy do prahy a tam zjistily že jsou špatné všechny 4, řekli mi že jsou malé dávky ve všech směrech. moje otázka teda zní pujde to opravit?? nerad bych dával 30 tisíc za nove. děkuji za vaši odpověd a váš čas.

siemens-live.cz - Re: vw golf 5 2.0 tdi 125kw

Dobrý den,

bílý kouř je častá závada u těchto 125kW verzí. Mám osobně vyzkoušeno, že po instalaci všech nových vstřikovačů problém i tak nezmizel, vše bylo jako s původními. Kouřilo naprosto stejně. Šel bych po nastavení rozvodů, zaslepení egr(na zkoušku). Z ostatních diskuzí byla příčina ve špatném katalyzátoru, v dalším případě i gufera na ventilech a v dalším i pístní kroužky...

Jiří - Vstřiky 2.0 125kw audi a4 2007

Dobrý den. Chtěl bych se zeptat na kolik zhruba vychází repas vstriku. Zatím větší problém nemám ale občas se my zda ze auto jakoby cuklo a v tomto chladném obdoby se objevuje Bílí kouř. Děkuji za odpověď

siemens-live.cz - Re: Vstřiky 2.0 125kw audi a4 2007

Dobrý den,

oprava el.části vstřikovače vychází na 2,5tis.kč, v případě opravy 4ks. je cena 8tis.

Jozef - Cuka na volnobeh po ohrani a traseni celým autem při 3 4 5 6rychlosti

Dobrý den,chci se zeptat mám problém měl jsem prasklou hlavu po namontováni “nový”srovnana zabrouseni ventily nový o kroužky na stříkovacich zle starty padání nafty?postupne vymeneni všechny Vstriky problém stále přetrvává nafta v oleji není..včera vyměněn poslední 4.vstrik auto v zatazi strašně trase vibruje cele

Novak - octavia IIrs 125kw

Dobrý den, mám octavii IIrs 125kw pd, auto startuje na ,drb" ale po zahřátí motoru cca.deseti minutách jízdy mi motor zcela zhasne. Deje se to i při stani na křižovatce. Motor také za jizdy neskutecne vibruje.Neni to ale při kazde jizde. V servisu mi rekli, ze asi vstrikovace. Muzete prosim sdelit vas názor cim by tohle mohlo byt? Cerpadlo v nadrzi nove filtry také vymeneny. Hodnoty na pdf filtru v norme.



 


Statistiky

Online: 1
Celkem: 338653
Měsíc: 4066
Den: 102