Jdi na obsah Jdi na menu
 

Otázky a odpovědi

Zde uvádějte Vaše otázky ohledně problematiky těchto vstřikovačů a všeobecně závad na motorech 2,0tdi PPD/CR.

 

Komentáře

Přidat komentář

Přehled komentářů

Lukáš - Info o dpf

Zdravím chci se zeptat mám Mazda 3 bk hatchback rok 2008 1.6MZ-CD 80kw kód motoru Y6 koncept PSA a když jedu tak po 50km zapne sahara a fouká naplno i na volnoběh jako má místě a po 10 minutách se ustaly pryto dělá k vůli tomu že probíhá regenerace fapu ale koncovku výfuku mám cistou jako kdyby to jezdilo na elektřinu ale na třetím vstřiku jde vidět zeje trochu spinavi je možné že nekonečnou regeneraci mě způsobuje spatne těsnění pod vstrikem ?mám vstrikovani comonrail děkuji moc za odpověď

siemens-live.cz - Re: Info o dpf

Dobrý den,

pokud je vidět, že je vstřikovač od spalin, tak s největší pravděpodobností Vám podfukuje v dosedací ploše. Osadit novou podložkou a šroubem a měl by být klid.

Jan - Passat b6 2.0 tdi BMR 125kw rv2006

Dobry den chtěl bych se zeptat .Mam passata b6 2.0 tdi 125kw BMR .Mam problem s tim ze když zaradim 3 a jedu do kopca tak me to vynechava nad 30 ot .Mohlo by to byt vstřikama ? Projevuje se to jen cuknutim .

siemens-live.cz - Re: Passat b6 2.0 tdi BMR 125kw rv2006

Dobrý den,

pravděpodobně jeden ze vstřiků bude podfukovat.

Pavel - B6 2.0 common rail 100 kw

Zdravím, potřebuji prosím poradit...
Mám b6 2008 100 kw common rail auto z ničeho nic jede na 3 válce chyba zadreny vstrik vstrik vyměněny za nový ...problem přetrvává kabely ok 3ti vstrik a válec vysílají do řidiči jednotky motoru ale řidiči jednotka nevysila zpět do vstriku ...výměna řidiči jednotky problem přetrvává ...já už si nevím rady co s tím muže být.

Patrik - Passat b6 2.0tdi 100kw BMA

Zdravim, nedávno mi pustili rozvody na diaľnici tak sa menila hlava, všetky tesnenia a odvtedy mi auto ide na 3 valce, strašne dymí a vôbec nejde do ťahu, na voľnobehu dosť klepe aj počas jazdy, vypisovalo chybu ventil pumpy trysky 1 valec neverohodny signal vstrekovaču a vymenil sa ten vstrekovač za repasovany, bol tam z označením 073S a dal sa tam 073G a stále to robí len s tým rozdielom, že na starom vstreku za studena akokeby išlo na 4 valce a keď sa zohrial na 90 stupňov tak až vtedy začalo klepať ale aj tak neťahalo vôbec a vynechavalo ho a teraz ide stále na 3 valce a teraz vypisuje chybu 17668 - ventil čerpadla/trysky valce 1 (N240) nesmyslny signál P1260 - 006 zkrat na plus, poraďte čo to môže byť lebo mi už fakt nevieme, vďaka

siemens-live.cz - Re: Passat b6 2.0tdi 100kw BMA

Dobrý den,

vstřikovač s označením 03G130073G je vstřikovač Bosch, který nemá v tomto typu motoru co dělat. Pokud jste tam měl 03G130073S, tak by jste měl opět sehnat pouze a jen tento, případně 03G130073SX. Vy mýte vstřikovače Siemens, které jsou ovládané piezoelementem a namontovali jste vstřikovač Bosch, který je ovládaný cívkou. Vlastní konstrukce vstřikovače je podobná, ale zaměnit se nedá.

Patrik - Re: Re: Passat b6 2.0tdi 100kw BMA

Zdravim, pomýlil som sa v označení, 073D...ani ten tam nemôže byť?

Patrik - Re: Re: Re: Passat b6 2.0tdi 100kw BMA

Dal som tam ten starý vstrek 073S a na voľnobehu ide na všetky 4 valce, no keď sa zohreje motor a idem na ňom tak nejde do vykonu a začína ísť pomaly na 3 valce a začne dymiť

siemens*live.cz - Re: Re: Re: Re: Passat b6 2.0tdi 100kw BMA

Dobrý den,

aby byla opravdu jistota, ideálně nechat všechny vstřiky zkontrolovat na stolici a vyměnit kabelovou lištu ke vstřikovačům. Předtím zkuste tento vadný vstřik prohodit s jiným, jestli bude i chyba cestovat. Případně může být problém s vymačkaným sedlem v hlavě. Vyndejte je všechny a koukněte, zda některý nepodfukuje.(jsou vidět zčernalá místa od spalin u dosedací plochy)

Patrik - Re: Re: Re: Re: Re: Passat b6 2.0tdi 100kw BMA

Dobrý deň, bol som s tým jazdiť a auto už ide normálne na 4 valce len nejde moc do výkonu, vypisovalo chybu v plniacom tlaku čiže turbo nezopne pri nízkom tlaku, intercooler je prasknutý a váha vzduchu vyhodilo chybu, je možné že tým intercoolerom a váhou vzduchu sa výrazne zníži výkon? Spotreba už je vporiadku ani tak hrozne nedymi do 3 tisic otáčok

siemens-live.cz - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Passat b6 2.0tdi 100kw BMA

Pokud je prasklý intercooler, doporučuji ihned řešit. Turbo bude dostávat pokyn k dosažení požadovaného tlaku, což znamená, že se bude přetáčet a hrozí jeho zničení. Váha bude taky vypisovat nesmysly a nástup turba bude samozřejmě pomalejší, vzhledem k netěsnosti na IC.

Patrik - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Passat b6 2.0tdi 100kw BMA

Vďaka, vyriešené... ešte sa muselo egr zapchať lebo turbo tlačilo až od 2700otacok a strašne dymilo...teraz ťahá krásne od najnižších otáčok a už tak moc nedymi ale aj tak mi vyhodilo kontrolku motora s popisom "emise do dilny" ...a egr neplanujem kupovať druhé, dá sa ešte toto dymenie a kontrolka dať preč až stále nevyskakuje?

siemens-live.cz - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Passat b6 2.0tdi 100kw BMA

Dobrý den,
pokud jste EGR zaslepil, tak to jednotka pozná a kontrolka se rozsvítí. Musel by Vám někdo v jednotce softwarově EGR vypnout.

Martin - 2.0TDI 125kw BMN

Dobrý den, mám Tourana 2007 170t. najeto. Trápí mě studené starty,čím auto déle stojí (více jak cca10hodin) blbě startuje. Za tepla krásně na drc. Diagnostika m la jednou hlášku vadu vstřiku ale nyní po smazání ne.Mohou to být třeba špatné těsnění na vstřikách nebo zhaviče? Děkuji moc.

siemens-live.cz - Re: 2.0TDI 125kw BMN

Dobrý den,

zkontrolujte, jestli opravdu žhaví a všechny žhavicí svíčky jsou v pořádku. Pokud je toto o.k., vyndat vstřikovače a přegumičkovat. Buď jsou špatné žhavičky nebo padá nafta. Pokud i po přegumičkování budou ranní starty špatné, zkontrolujte tandemové čerpadlo.

Ondřej - Touran 2.0tdi BMN

Auto po studeným startu občas i za tepla kucká, cca před dvěmi měsíci jsem měnil dpf (starý se rozsypal) a zároveň pak i chladič zpětného vedení výfukových plynů, teď pro změnu opět praskl chladič zpětného vedení, chtěl bych otestovat vstriky, děláte tedy opravy jen elektrické části nebo i mechanické? Nesetkali jste se s tímto problémem?

siemens-live.zc - Re: Touran 2.0tdi BMN

Dobrý den,

opravuji pouze el.část vstřikovače.
Zkuste napružit konektory ke vstřikovačům a při té příležitosti zkontrolujte žhav.svíčky.

Eresak - P2002-006 - efektivita na spodni mezi

Dobrý den

Mám na mojí Octavia 2.0 TDI 125 kW BMN poruchu a nedaří se mi najít příčinu čím by to mohlo byt. Když dám chybu smazat zase se za chvíli objeví. Na palubovce svítí spirála + DPF.

008194 - filtr pevnych castic rada valcu 1
P2002-006 - efektivita na spodni mezi

Tento rok jsem nechal na autě měnit rozvody a olej. Po výměně jsem cítil jak motor krásně šlape a táhne. Po ujetí 150 km se za mnou objevil modrý kouř a následně bílý. Na palubovce mi naskočil DPF, jel jsem to projet po dálnici, ale regenerace ne a ne proběhnout. Potom to spadlo do nouzaku.

Bílý kouř se objevuje při regeneraci. Je to nespalena nafta?

siemens-live.cz - Re: P2002-006 - efektivita na spodni mezi

Dobrý den,

pokud Vám nemizí voda ani olej, vypadá to na nespálenou naftu, která by měla částečně shořet průchodem přes katalyzátor. 100% regenerace bez funkčního katalyzátoru neproběhne tudíž dokonale. Může mít za následek právě zvýšenou kouřivost při regeneraci.
Případně zjistit funkčnost čidel na DPF.



 


Statistiky

Online: 1
Celkem: 350822
Měsíc: 5253
Den: 169