Jdi na obsah Jdi na menu
 

Ceny oprav

Oprava 1ks vstřikovače - 2500kč/ cca 1,5hod.

Oprava více než jednoho kusu vstřikovače - 2000kč/ks

Čištění ultrazvukem(4ks) - 1500kč (v případě opravy piezoelementu jednoho nebo více vstřikovačů je čistění ultrazvukem zdarma)

O-kroužky ke vstřikovači - 500kč

Šrouby ke vstřikovači(2ks) - 200kč

Kabelová lišta - 3300kč

Nový vstřikovač (03G130073T-125kW, 03G130073S-103kW)- 12500kč

Oprava olejového čerpadla - příčné motory 7500kč

(protočené hřídelky)              podélné motory 8500kč

Demontáž a montáž vstřikovačů - 4000kč/cca 2,5hod -včetně nastavení, diagnostiky a ultrazvukového čištění.

Oprava podfouknutého vstřikovače PD/PPD - 7000kč/ cca 4hod -  Závada se projevuje škubáním, cukáním motoru, nepravidelným chodem, kouřivostí, špatnými starty, atd...) Foto podfouknutého vstřikovače najdete v galerii. Cena je za kompletní opravu zabroušením dosedacích ploch u všech vstřikovačů, ultrazvukového čištění včetně nových o-kroužků a šroubů na všechny vstřikovače, nastavení a diagnostiky, včetně doladění počátku vstřiku na VAG.

Tato závada se vyskytuje pouze u koncernových motoru 2,0tdi 16V a 8V(100-103-125kW) se systémem vstřikování PPD/PD(Siemens/Bosch) a 1,9tdi 8V(74-96-100-103kW) se systémem vstřikování PD(Bosch)

Kódy motorů 16V: BMA, BMN, BKP, BRP, BRE, BLB, BRD, BKD, BMR, BUZ, BRD.....

Kódy motorů 8V: BMP,BMA,BLS,BKC,BXE,BJB,AZV,BMM,AVF,AWX,AVB,BKE,BRB,

                        BKE,BPW,BVA,BRF,BNA.....