Jdi na obsah Jdi na menu
 

Otázky a odpovědi

Zde uvádějte Vaše otázky ohledně problematiky těchto vstřikovačů a všeobecně závad na motorech 2,0tdi PPD.

 

Komentáře

Přidat komentář

Přehled komentářů

Auto v nouzáku

(Poledník Jiří, 12. 11. 2016 12:31)

Dobrý den.
Auto spadlo do nouzového režimu (max 2000 otáček a motor cuká), bliká kontrolka žhavení-hláška: motor do dílny.
Auto normálně nastartuje, volnoběh nehoupe. Smrdí z výfuku takovej kyselej smrad. Může být vadný vstřik?
Nebo spíše DPF?
Děkuji za odpověď. Poledník
pyropas@seznam.cz

Re: Auto v nouzáku

(siemens-live, 6. 2. 2017 22:35)

Dobrý den,

pokud spadne auto do nouzového režimu, závad může být několik(egr ventil, váha vzduchu, ventil N75, zaseklé lopatky na turbu, díra v hadici nebo chladiči u turba, atd...) Nejdříve napojit na dignostku a vypsat chyby, které to píše.

OCTAVIA TDI RS Kouřivost

(Nedopita Jan, 3. 11. 2016 3:08)

Dobrý den přeji. Potřeboval bych poradit ? :) , dost mi kouří auto, bohužel už bývalý majitel nechal vykuchat DPF ,byl jsem na úpravě řídící jednotky to celkem pomohlo ,ale kouří to stále, méně ,ale stále. Pomohlo by mi vyčištění vstřiků ( u vás )?? Auto jede parádně necuká,startuje pěkně jen to hulení z výfuku. :( děkuji moc za odpověd. Nedopita Liberec. nedopita.jan@seznam.cz tel.607810992

Re: OCTAVIA TDI RS Kouřivost

(siemens-live, 6. 2. 2017 22:31)

Dobrý den,

vyčištění vstřikovačů v ultrazvuku bych nechal udělat stejně už jen jako prevenci. Neřeknu Vám 100 procentně, jestli to pomůže nebo ne, ale za zkoušku to stojí. Pokud jsou trysky již hodně zakarbonované, může docházet ke špatnému rozprášení nafty, což ve výsledku znamená, že nedojde ke spálení všeho vstříknutého paliva(kouřivost). S tímto problémem mi volá relativně dost lidí a nejvíce se 125kW s DPF.
A pokud je DPF vykuchaný, tak hodně záleží na kvalitě softwaru, takže bych úpravu softu svěřil někomu, kdo s tím má s tímto zákrokem letitou praxi.

Nefunkční odkaz odpovědi.

(siemens-live, 6. 2. 2017 22:19)

Všem dotazovaným se omlouvám, ale nešlo odpovědět dříve z důvodu chyby na stránkách.